آی پد جدید بی سروصدا از راه رسید

رونمایی بی سروصدای اپل از تبلت ۹.۷ اینچی جدید خود نشان می‌دهد که دیگر این روزها کسی منتظر عرضه مدل های جدید این محصول نیست.

آی پد جدید بی سروصدا از راه رسید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از  مهر،  علیرغم بازار نه چندان پررونق خرید و فروش تبلت، اپل تلاش دارد میزان فروش این رایانه های لوحی را با طراحی آی پد مذکور که تنها 329 دلار قیمت دارد، افزایش دهد.

    ای پد جدید اپل در سه رنگ طلایی، نقره ای و خاکستری عرضه می شود و در حالی که مدل 32 گیگابایتی آن با دسترسی به شبکه های وای – فای 329 دلار قیمت دارد، مدل 32 گیگابایتی این تبلت که علاوه بر سازگاری با شبکه های وای – فای قابل اتصال به شبکه های تلفن همراه نیز هست 459 دلار قیمت گذاری شده است.

    دیگر ویژگی های این آی پد به شرح زیر است: پردازنده 64 بیتی موسوم به A9، باتری با 10 ساعت شارژ، حسگر اثر انگشت، و دوربین فوق دقیق 8 مگاپیکسلی. باید توجه داشت که پردازنده A9 همان پردازنده ای است که در گوشی های آیفون 6 و 6 پلاس هم مورد استفاده قرار گرفته است.

    اپل اظهارامیدواری کرده که این تبلت جدید با استقبال مواجه شود. به گفته این شرکت بیش از 1.3 میلیون برنامه کاربردی برای استفاده بر روی تبلت یاد شده مورد استفاده قرار گرفته است. علاقمندان می توانند سفارش خرید این تبلت را از 24 مارس اغاز کنند و آن را حداکثر یک هفته بعد دریافت کنند.

    اپل علاوه بر مدل جدید آی پد، آیفون 7 و 7 پلاس را هم با روکش قرمز و آلومینیومی و به منظور هشدار در مورد افزایش گسترش بیماری ایدز عرضه کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر