آی‌فون ۸ رونمایی می‌شود

عصر کالا- برگزاری کنفرانس‌ بزرگ توسط شرکت اپل در ماه سپتامبر به رسمی پذیرفته‌شده تبدیل شده‌است، مراسمی که در آن گوشی جدید و به‌روزرسانی‌های محصولات قدیمی معرفی می‌شوند.

آی‌فون ۸ رونمایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از همشهری، براساس گزارش تایم، مراسم سال 2017 با دهمین سالگرد اولین گوشی آی‌فون این شرکت همزمان است،‌از این رو انتظارات زیادی از آی‌فون 8 که قرار است در این مراسم رونمایی شود وجود دارد. خریداران از پیش از رونمایی آی‌فون 7، در انتظار نسخه‌ای کاملا جدید و متحول شده از اسمارت‌فون نمادین این شرکت بوده‌اند.

    اپل درحال برنامه‌ریزی برگزاری مراسمی در 12 سپتامبر 2017 است تا آی‌فون جدید خود را رونمایی کند. وال‌استریت‌ژورنال این خبر را براساس گزارشی از وب‌سایت فرانسوی Mac4Ever منتشر ساخته و شرکت اپل نیز آن را تایید یا تکذیب نکرده‌است.

    آی‌فون در دهمین سالگرد تولدش باید در رقابتی سنگین با رقبای اندرویدی خود مواجه شود: گوشی‌های جدید سامسونگ و گوشی اسنشال خالق اندروید همگی از نمایشگرهایی لبه تا لبه برخوردارند و گوشی‌های سامسونگ در عین حال به فناوری تشخیص چهره و شارژ بی‌سیم نیز مجهز است، دو توانایی که انتظار می‌رود اپل به آی‌فون 8 خود افزوده باشد.

    در کنار آی‌فون 8، انتظار می‌رود دو نسخه به روزرسانی‌شده و جدید‌تر از آی‌فون‌های 7 و 7پلاس نیز رونمایی کند و علاوه بر اینها اخبار حاکی از آن است که این شرکت قصد معرفی تلویزیون اپل با توانایی پشتیبانی از پخش 4K و نسخه‌ای جدید از ساعت اپل را نیز دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر