نسل جدید آیفون‌ها شبیه به آیفون ۴ می‌شود!

عصر کالا- تحلیلگر ارشد محصولات اپل به تازگی اعلام کرده است که طراحی نسل بعدی آیفون ۲۰۲۰ شباهت زیادی به آیفون ۴ خواهد داشت.

نسل جدید آیفون‌ها شبیه به آیفون ۴ می‌شود!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از ایسنا، مینگ چی کو، یکی از معروف ترین تحلیلگران محصولات اپل که همواره در خصوص رونمایی و عرضه گوشی‌های آیفون گزارش منتشر می‌کند، به تازگی پیش بینی کرده است که طراحی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند آیفون که قرار است در سال 2020 میلادی معرفی و رونمایی شوند، شباهت زیادی به آیفون 4 خواهد داشت.

    وی بر این باور است طراحی بدنه گوشی‌های آیفون مدل سال 2020 به احتمال زیاد تفاوت فاحشی با بدنه آیفون های توسعه داده شده در چند سال گذشته خواهد داشت و اپل در سال آینده قصد دارد تغییر و تحولات جدید و چشمگیری را در گوشی های خود ایجاد کند.

    گزارش‌های قبلی منتشر شده از سوی این تحلیلگر ارشد نشان می‌داد که اپل در نظر دارد آیفون‌های 2020 را در چند اندازه مختلف صفحه نمایش روانه بازار کند که نمایشگر آنها همگی از نوع اولد خواهد بود و این غول تکنولوژی با نمایشگرهای ال‌سی‌دی خداحافظی خواهد کرد.

    روال چند سال اخیر اپل بدین گونه بوده است که سه مدل گوشی با قابلیت، اندازه و قیمت‌های مختلف به صورت هم زمان معرفی و عرضه کرده است که دو مدل پرچمدار آن به نمایشگر اولد مجهز بوده و نسخه مقرون بصرفه و ارزان قیمت آن نمایشگر ال سی دی داشته است.

    اما حالا به نظر می‌رسد که اپل می خواهد از طراحی موفقیت‌آمیز و محبوب آیفون 4 که از استقبال بی نظیری از سوی کاربران گوشی‌های هوشمند در جهان برخوردار شد، الهام گرفته و با بازطراحی آن، جذابیت بیشتری را برای آیفون‌های 2020 به ارمغان بیاورد.

    بر اساس گزارش وب سایت The Verge، وی همچنین خاطرنشان کرده است که احتمالا شیشه نمایشگر آیفون‌های 2020 اندکی خمیدگی خواهند داشت و لبه‌های آن نیز از فولاد ضدزنگ تهیه و تعبیه خواهد شد تا در کنار یکدیگر انحنای یکپارچه و زیبایی را ایجاد کند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر