رونمایی از موبایلی شبیه آیفون ایکس

عصر کالا- طبق گزارش های منتشر شده در کنگره جهانی موبایل از موبایلی با اندروید اورئو ۸ و ۳۲گیگابایت حافظه داخلی رونمایی می شود که شبیه آیفون ایکس است.

رونمایی از موبایلی شبیه آیفون ایکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، شرکت ایسوس تصمیم دارد در کنگره جهانی موبایل 2018 از موبایل Zenfone5 رونمایی کند.

    این در حالی است که یک هفته تا آغاز کنگره جهانی موبایل باقیمانده و بسیاری از شرکت های تولید کننده تصمیم دارند محصولات پرچمدار خود را در آن رونمایی کنند. درهمین راستا کارشناسان تخمین می زنند شرکت ایسوس نیز  پرچمدار 2018 خود را رونمایی کند.

    تصاویری از این موبایل در وب سایت های مختلف منتشر شده و با توجه به جزییات دستگاه به نظر می رسد ایسوس «زن فون5» را در این رویداد رونمایی خواهد کرد.

    درهمین راستا وب سایت Giz China تصاویری از دستگاه جدید ایسوس با کد Z01RD منتشر کرده است. این دستگاه مجهز به اسنپ دراگون 845،   SoC GPU آدرون، 6 گیگابایت RAM، اندروید 8 ارئو  و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. نمایشگر آن نیز وضوح 2246در 1080 پیکسل دارد. به دلیل همین ویژگی ها در وب سایت چینی An Tu Tu رده بندی دستگاه های موبایل، 238129 امتیاز به دست آورده است.

    تصویر دیگری از این موبایل نشان می دهد بخش جلویی این دستگاه شبیه آیفون ایکس است. همچنین با توجه به لبه های باریک صفحه موبایل احتمالا نمایشگر آن AMOLED است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر