آیفون ۱۰۰۰ دلاری اپل؛

نسخه جدید آیفون ایکس با قیمتی بسیار بالا عرضه می‌شود

عصر کالا- شرکت اپل اعلام کرده که نسل ۲۰۱۸ آیفون‌های این شرکت با قیمتی معادل ۱۰۰۰ دلار عرضه خواهند شد.

نسخه جدید آیفون ایکس با قیمتی بسیار بالا عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، گوشی‌های هوشمند شرکت اپل همواره طرفداران خود را دارند، گوشی‌هایی که بیش از هر چیز به وسیله سیستم عامل آی‌اواس معروف شدند و کیفیت سخت‌افزاری این محصولات نیز نسل به نسل پیشرفت چشمگیری داشته است.

    اصلی‌ترین سری‌ گوشی‌های هوشمند اپل، آیفون نام دارد و سال گذشته مسئولان اپل به مناسبت دهمین سالگرد تأسیس این شرکت، آیفون ایکس را عرضه کردند. در حالی که هر ساله نسل قدیمی‌تر این گوشی بین 750 تا 800 دلار قیمت‌گذاری می‌شد، گوشی آیفون ایکس با افزایش چشمگیر در حدود 1000 دلار قیمت گذاشته شد که قیمتی بسیار بالا محسوب می‌شد.

    پس از عرضه آیفون ایکس مسئولان اپل ذکر کردند که گوشی آیفون ایکس یک استثناء بود و محصولات دیگر این شرکت که در آینده عرضه خواهند شد قیمت‌های پیشین را دریافت می‌کنند. در حالی که توقع می‌رفت در سال جاری گوشی‌های آیفون بین 700 تا 750 قیمت‌گذاری شوند، اما گزارش‌های تازه اطلاعات ویژه ای در این باره به ما می‌دهند.

    بر اساس این گزارش‌ها از بین سه گوشی هوشمندی که اپل قصد دارد در سال 2018 عرضه کند، یکی به صفحه نمایش LCD و دو گوشی دیگر به صفحه نمایش AMOLED مجهز است. گفته می‌شود دو گوشی هوشمندی که به صفحه نمایش AMOLED مجهز هستند یکی دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی و دیگری 6.5 اینچی است.

    به احتمال زیاد گوشی مجهز به صفحه نمایش 5.8 اینچی AMOLED، گوشی اصلی نسل 2018 اپل خواهد بود و علاوه بر تجهیز به فناوری FaceID، قابلیت بهره‌گیری از دو سیمکارت همزمان فعال را نیز خواهد داشت. گفتنی است که به گفته کارشناسان این گوشی در هنگام عرضه بین 950 تا 1000 دلار قیمت گذاری خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر