آیفون X تقلبی با قیمتی ارزان وارد بازار ایران شد

عصر کالا- نسخه تقلبی آیفون X، گوشی پرچمدار شرکت اپل، با قیمتی ارزان وارد بازار ایران شده است.

آیفون X تقلبی با قیمتی ارزان وارد بازار ایران شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایلنا،  نسخه طرح اصلی گوشی جدید، پرچمدار و گران قیمت شرکت اپل یعنی آیفون 10 که با نام آیفون X شناخته می‌شود، در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی با قیمت 550 هزار تومان بدون گارانتی با هفت روز مهلت تست به صورت قاچاق وارد بازار ایران شده است و هم اکنون در بازار علاالدین تهران به صورت انبوه در حال فروش است. این در حالی است که آیفون X با ظرفیت 64 گیگابایت حافظه داخلی 5 میلیون و 800 هزار تومان و آیفون X با ظرفیت 256 گیگابایت 7 میلیون و 550 هزار تومان همراه با گارانتی قیمت دارد.

    از جمله مشخصات سخت افزاری نسخه طرح اصلی آیفون X که وارد بازار ایران شده است، باید به پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT6580 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، صفحه نمایش 5.8 اینچی، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 2500 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو  اشاره داشت.

    گفتنی است آیفون X طرح اصلی دارای بدنه‌ای از جنس شیشه است و به لحاظ ظاهری با نسخه اصلی شباهت‌های زیادی دارد که باعث شده تا نسخه تقلبی آیفون X در بازار ایران با استقبال زیادی روبرو شود و بسیاری از کاربران با توجه به قیمت بالای آیفون X اقدام به خرید نسخه تقلبی آن بکنند.

    لازم به ذکر است که با توجه به اجرای طرح رجیستری موبایل و اعلام ستاد مبارزه با قاچاق کالا مبنی بر قاچاق بودن محموله اولیه موبایل آیفون X در بازار ایران و قرار گرفتن این گوشی در لیست موبایل‌های ممنوعه که فاقد گارانتی بودند، حال معلوم نیست که آینده گوشی‌های طرح اصلی آیفون X  با توجه به ورود قاچاق به کشور در بازار ایران چگونه خواهد بود و آیا این گوشی‌ها در لیست ممنوعه قرار می‌گیرند یا همچنان می‌توانند به راحتی به فروش بروند.

    در ادامه تصاویری از نسخه طرح اصلی گوشی آیفون X را مشاهده می‌کنید:‌

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر