مدل جدید آیفون SE با نمایشگر بدون حاشیه دیده شد

عصر کالا- اخیراً کانسپت جدیدی از گوشی آیفون SE در فضای مجازی منتشرشده که آن را با صفحه‌نمایشی بدون حاشیه به نمایش می‌گذارد. قطعاً این اتفاق برای علاقه‌مندان به آیفون ۴ اینچی اپل بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود

مدل جدید آیفون SE با نمایشگر بدون حاشیه دیده شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از  تک بوک ، شایعات زیادی اعلام می‌کند آیفون 2017 دارای نمایشگر بدون حاشیه خواهد بود؛ اما اکنون نسخه‌ی جدید آیفون SE با نمایشگر بی حاشیه به نمایش گذاشته‌شده است.

    بر این اساس، آیفون SE فاقد هر حاشیه ای است و حتی حاشیه بالا و پایین نمایشگر نیز به‌طور قابل‌توجهی کاهش یافته است. به گفته‌ی طراح کانسپت جدید، ابعاد نمایشگر گوشی مذکور از 4 به 4.7 اینچ ارتقا خواهد داشت و تاچ آی دی هم به درون نمایشگر منتقل می‌شود؛ البته طراحی گوشی بدون تغییر است. پس نمایشگر بزرگ‌تر با کاهش حاشیه، درون قاب آیفون SE فعلی تعبیه خواهد شد.

    هنوز این تصویر رسماً تائید نشده و تنها طرحی خیالی از نسخه به‌روز شده آیفون SE را نشان می‌دهد. با توجه به این‌که در آیفون 8 از نمایشگر بدون حاشیه استفاده می‌شود، آیا امکان دارد شرکت سازنده تصمیم بگیرد آیفون SE جدید را هم با این نمایشگر به دست کاربران برساند؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر