رنگ‌های جدید نسل جدید آیفون ۱۰ در راهند

عصر کالا- به تازگی تصاویر جدیدی از نسل بعدی گوشی آیفون ۱۰ در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد آیفون‌ها در رنگ‌های جدیدی عرضه خواهند شد.

رنگ‌های جدید نسل جدید آیفون ۱۰ در راهند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، این تصاویر که توسط یک کارخانه تولید قطعات گوشی‌های همراه در هند در فضای مجازی منتشر شده است، از طراحی مشابه با آیفون 10 کنونی نشان دارد به گونه‌ای که آیفون‌های جدید با همین لبه‌های گرد، نمایشگر بدون حاشیه و کناره‌های باریک و همچنین دوربین دوگانه با ظاهری مشابه خواهند بود.
    یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در این تصاویر به چشم می‌خورد و نظر خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان را به خود جلب کرده، همین رنگ‌های متفاوتی است که اپل برای نسل بعدی و جدید گوشی‌های آیفون خود در نظر گرفته است.
    بر اساس این تصاویر، گوشی‌های آیفون 10 جدید با رنگ‌های سبز و بنفش نیز عرضه خواهند شد که البته حاشیه‌های آن با قابی از جنس فولاد ضدزنگ در زیر نور، به رنگ طلایی و نقره‌ای دیده می‌شود.
    طبق اخبار قبلی می‌دانیم که در نیمه دوم سال جاری 2018 میلادی باید منتظر معرفی و رونمایی اپل از سه گوشی جدید باشیم که قرار است بعنوان جایگزین‌های آیفون 10 (ایکس) کنونی وارد بازار شوند.
    همچنین گزارش‌های دیگری مبنی بر معرفی و عرضه گوشی دیگری به نام آیفون ایکس اس (iPhone Xs) منتشر شده که قرار است به یک صفحه نمایش اولد با اندازه 5.8 اینچ مجهز باشد. مدل دیگری هم که اپل در نیمه دوم سال جاری 2018 میلادی از آن پرده‌برداری خواهد کرد، آیفون ایکس اس پلاس iPhone  Xs Plus است که آن نیز از نمایشگر اولد با اندازه 6.5 اینچ بهره می‌برد.
    بنابراین می‌توان انتظار داشت که این تصاویر منتسب به نسخه 6.1 اینچی از آیفون‌های جدید مدل 2018 باشد و اپل تصمیم گرفته است که تنوع رنگی بیشتری به محصولات جدید خود ببخشد. تنوع رنگی یکی از فاکتورهای مهمی است که شرکت‌های تکنولوژی از آن به منظور جذب بیشتر کاربران استفاده می‌کنند که البته اپل به آن چندان متعهد نبوده است. البته صحت این تصاویر هنوز توسط شرکت سازنده آن تائید نشده است و نمی‌توان به طور قطع درباره جزئیات آن تصمیم گیری کرد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر