آیفون ۷ از سقوط دو متری، آتش و انواع فشار جان سالم به در برد

عصر کالا- با عرضه آیفون ۷ ماجراجویی برخی کاربران برای پی بردن به میزان استحکام و قوت این گوشی آغاز شد، این گوشی تا به حال از سقوط از ارتفاع دو متری، آتش سوزی، فشار برای خم شدن و ... جان سالم به دربرده است.

آیفون ۷ از سقوط دو متری، آتش و انواع فشار جان سالم به در برد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ورج، یک کاربر سایت یوتیوب به همکاری چند فرد علاقمند دیگر ویدئویی از تلاش های خود برای بررسی میزان استحکام آیفون 7 را منتشر کرده است. آنها تقریبا از هیچ تلاشی برای آسیب زدن به این گوشی فروگذار نکرده اند.

    بررسی های آنها و از جمله تلاششان برای خش انداختن آیفون 7 نشان می دهد نمایشگر، لنز دوربین ها، دکمه Home در برابر خراشیده شدن با استفاده از کلید و سکه کاملا مقاوم هستند.

    البته زمانی که از تیغ ریش تراش برای آسیب زدن به سطح این گوشی استفاده شد مشخص شد که این مقاومت در سطح عالی نیست. البته اپل ادعا کرده بود که دکمه Home و دوربین با کریستال یاقوت کبود مقاوم شده اند ولی تیغ ریش تراش آنها را خراش داد.

    این گوشی در مجاورت آتش و همین طور در برابر خم شدن هم مقاومت خوبی از خود نشان داده است. در زمان عرضه آیفون 6 برخی کاربران از اینکه گوشی یاد شده در جیب پشتی آنها خم شده اظهار نارضایتی کرده بودند.

    همچنین آیفون 7 و 7 پلاس بعد از سقوط از ارتفاع 7 فوتی (معادل دو متر و ده سانتیمتر) هیچ مشکلی پیدا نکردند. هر چند خراش های جزیی بر روی آنها ایجاد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر