نگاهی به کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های کاربران آیفون

عصر کالا- به تازگی فهرستی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های مورد استفاده کاربران آیفون منتشر شده که نشان‌دهنده میزان محبوبیت آنهاست.

نگاهی به کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های کاربران آیفون
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، جدیدترین گزارش وب سایت بیزینس اینسایدر به مروری از برترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مورد استفاده کاربران گوشی‌های آیفون پرداخته است.

    در این گزارش ، کاربران گوشی‌های هوشمند آیفون به ترتیب بهترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های مورد استفاده خود را ذکر کرده‌اند تا دیگر کاربران بدانند در صورت نیاز کدام برنامه‌ها را در پلت‌فرم فروشگاه آنلاین و اینترنتی اپ استور اپل دانلود و نصب کنند.

    ویز ( Waze)

    ویز یک اپلیکیشن بر مبنای سامانه موقعیت‌یاب جهانی (GPS) است که از سیستم ناوبری گام‌به‌گام استفاده می‌کند. اپلیکیشن ویز مسیر را از مبدأ تا مقصد و همچنین نقاط پرترافیک و بسته شدن جاده‌ها لحظه به لحظه به کاربران اطلاع می‌دهد.

    این نرم‌افزار توسط یک استارت‌آپ به نام ویز ایجاد شد و گوگل در 11 ژوئن 2013 آن را به قیمت 1٫03 میلیارد دلار خریداری کرد.

    توییتر (Twitter )

    شبکه اجتماعی توییتر که بدون شک یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین پلت‌فرم‌های شبکه اجتماعی در جهان به شمار می‌رود، جایگاه دوم استفاده کاربران آیفون را به خود اختصاص داده است.

    اینستاگرام (Instagram )

    اینستاگرام نیز به عنوان یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی در جهان ، توانسته است نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران گوشی‌های آیفون را به سمت و سوی خود جلب کند.

    اسلک (Slack )

    اسلک که از سوی شرکت مایکروسافت توسعه داده شده است، به منظور تبادل و ارتباط هرچه سریعتر و بهتر کارمندان در محیط های کاری و اداری طراحی شده و در میان کاربران آیفون نیز موفق شده است مقام چهارم فهرست پرکاربردترین اپلیکیشن را به خود اختصاص دهد.

    ریمایندر ( Reminder)

    این اپلیکیشن نیز به منظور یادآوری اتفاقات و کار و فعالیت‌های مهم و موردنظر کاربران در گوشی‌های آیفون طراحی و توسعه داده شده است.

    گوگل مپس (Google Maps )

    گوگل مپس نیز به عنوان یکی دیگر از اپلیکیشن های ناوبری مبتنی بر موقعیت‌یاب جهانی ، با اختلاف زیادی از برنامه ویز (waze ) ، در رتبه ششم این فهرست و رده‌بندی جای گرفته است.

    نوت (Notes )

    کاربران گوشی‌های هوشمند همواره برای یادداشت کردن ایده‌های جاری در ذهن خود و یا هر متن و نوشته دیگری که می‌خواهند ذخیره‌سازی کنند، از برنامه‌های تحت عنوان Notes استفاده می‌کنند.

    اسپلیت وایز ( SplitWise)

    این برنامه نیز به منظور مدیریت و نظارت بر میزان دخل و خرج افراد ، مورد استقبال زیادی از سوی کاربران گوشی های آیفون قرار گرفته است .

    اوبر (Uber )

    اوبر به عنوان اپلیکیشن تاکسی‌یاب آنلاین که در بسیاری از کشورهای جهان در حوزه حمل و نقل اینترنتی فعالیت می‌کند، در جایگاه نهم جدول رده‌بندی کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین برنامه های مبتنی بر سیستم عامل iOS قرار گرفته است.

    اسپاتیفای (Spotify )‌

    اپلیکیشن پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای (Spotify) که هم‌اکنون یکی از پرطرفدارترین و بهترین برنامه‌ها از نوع خود به شمار می‌رود، در طول یک سال گذشته با استقبال کم‌سابقه‌ای مواجه شده و میزبان خیل عظیمی از مشترکان پولی  و رایگان شده است.

    نرم‌افزار و اپلیکیشن اسپاتیفای که برای سیستم‌عامل اندروید،  iOS، ویندوز و مک قابل استفاده و اجراست، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌صورت کاملا قانونی با رعایت حق کپی رایت و ناشران موسیقی، به صورت آنلاین موسیقی‌های مورد علاقه خود را جست‌وجو کرده و به آن‌ها گوش بسپارند.

    بدون شک، کاربران منطقه آمریکای شمالی که شامل ایالات متحده آمریکا و کانادا می‌شود، از بزرگترین طرفداران و کاربران اپلیکیشن‌های استریم موسیقی همچون اپلیکیشن اسپاتیفای به شمار می‌روند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر