شکایت جدید صاحبان آیفون؛

تصاویر دوربین آیفون های جدید بیش از حد شفاف است!

عصر کالا- برخی صاحبان آیفون های جدید شکایت دارند که دوربین جلویی این موبایل ها تصاویری بسیار صاف و شفاف ثبت می کند. به طوریکه به نظر می رسد با اپلکیشین های مخصوص ادیت شده است.

تصاویر دوربین آیفون های جدید بیش از حد شفاف است!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، صاحبان آیفون «ایکس اس» از یک افکت عجیب در این آیفون شکایت دارند.

    برخی از صاحبان موبایل ادعا می کنند دوربین سلفی این موبایل سبب می شود صورت بسیار صاف تر و شفاف تر به نظر برسد. برخی دیگر ادعا می کنند عکس هایی که با این آیفون  گرفته می شوند، شبیه تصاویری هستند که با اپلیکیشن های زیبایی مانند FaceTune  ادیت شده اند.

    این افکت مرموز در آیفون «ایکس اس مکس» نیز وجود دارد و تصاویری که با دوربین جلویی آن ثبت می شود همین مشکل را دارد.

    هنوز علت این افکت مشخص نیست. سخنگوی اپل نیز از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است. اما احتمال دارد یکی از دلایل آن دوربین های ارتقا یافته آیفون های جدید باشد. این دوربین ها مجهز به ویژگی کاهش لرزش در تصاویر هستند. این ویژگی اعوجاج بصری که در عکس هایی با وضوح بالا وجود دارد را به وسیله برخی عناصر از بین می برد.

    به هرحال با انجام این روند احتمالا افکتی در عکس ایجاد می شود که برخی از کاربران آن را نمی پسندند زیرا سبب می شود صورت آنها شبیه عروسک های چینی به نظر بیاید.

    یکی از کاربران این آیفون در وب سایت ردیت در این باره می نویسد آیفون ایکس بدون اطلاع کاربران یک فیلتر زیبایی در دوربین جلویی به کار برده و این قابل قبول نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر