زنفون زوم اس، رقیب سرسخت آیفون ۷ پلاس

عصر کالا- کمپانی ایسوس به تازگی و بدون سر و صدا، دست به افزودن یک گوشی هوشمند پرچمدار به لیست محصولات سایت خود، زده است. این گوشی با دوربین اصلی دوبلی که کارکرد مشابه دوربین اصلی iPhone ۷ Plus دارد، رقیب سرسختی برای این گوشی است.

زنفون زوم اس، رقیب سرسخت آیفون ۷ پلاس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از وب سایت جانبی - مسعود تاجیک: کمپانی ایسوس به تازگی و بدون سر و صدا، دست به افزودن یک گوشی هوشمند پرچمدار به لیست محصولات سایت خود، زده است. این گوشی هوشمند پرچمدار، Zenfone Zoom S نام دارد که با توجه به مشخصات داخلی آن، به نظر می رسد که همان Zenfone 3 Zoom است که نام آن برای عرضه در کشورهای آسیایی، تغییر یافته است. این گوشی با دوربین اصلی دوبلی که کارکرد مشابه دوربین اصلی iPhone 7 Plus دارد، رقیب سرسختی برای این گوشی است.

    این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی، دوربین اصلی دوبل با لنزهای 12 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و قابلیت پایدار ساز تصویر، و باتری 5000 میلی آمپرساعتی با قابلیت شارژ دستگاه های دیگر، عرضه شده است. لنزهای دوربین اصلی این گوشی قابلیت زوم تا 12x را دارا هستند و ایسوس ادعا کرده که قطر آن ها بزرگتر از قطر لنزهای های دوربین اصلی iPhone 7 Plus بوده و همانند آن ها حساس به نور هستند. همچنی این لنز ها همانن دوربین Galaxy S7 سامسونگ دارای فوکوس خودکار با پیکسل دوبل هستند که تعدادی زیادی از پیکسل ها را هنگام فوکوس، درگیر می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر