تاخیر ۱ ماهه رونمایی از گوشی‌های جدید آیفون به خاطر کرونا !

عصر کالا- گفته می‌شود رونمایی از گوشی‌های جدید آیفون تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا به تاخیر خواهد افتاد.

تاخیر ۱ ماهه رونمایی از گوشی‌های جدید آیفون به خاطر کرونا !
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از ایسنا، گزارشی که از سوی کارشناسان و تحلیلگران بانک آمریکا منتشر شده است نشان می‌دهد اپل احتمالاً آیفون جدید و پرچمدار جدید خود را که قرار بود از فناوری شبکه 5G بهره مند باشد، به علت شیوع گسترده ویروس کرونا که تامین قطعات مورد نیاز تولید گوشی‌های آیفون را به شدت تحت تاثیر قرار داده، با حداقل یک ماه تاخیر رونمایی خواهد کرد.

    معمولا اپل گوشی های جدید و پرچمدار خود را هر ساله طی برگزاری رویدادی در سپتامبر معرفی و رونمایی می کند. به عنوان مثال در سپتامبر 2019 گوشی های پرچمدار سری آیفون 11 معرفی شدند تا کاربران و علاقه مندان بتوانند با آغاز زمان عرضه در ماه اکتبر به خریداری و استفاده از آنها بپردازند.

    در فوریه 2020 اخبار مختلفی منتشر شد که نشان می‌داد اپل از اعزام و سفر مهندسان و متخصصان خود به چین برای تست و آزمایش نسخه های اولیه آیفون 12 جلوگیری کرده است و حالا تازه ترین گزارش ها حاکی از آن است که اپل سفر مهندسانش به چین را تا ماه آوریل سال جاری میلادی به تعویق انداخته است.

    بنابراین به نظر می‌رسد تولید انبوه آیفون 12 تا ژوئیه آغاز نخواهد شد و این بدان معناست که اپل میخواهد بعد از کنترل و پایان گرفتن اوج شیوع ویروس کرونا ، آزمایش نمونه های اولیه و تولید انبوه گوشی های خود را به تاخیر بیاندازد تا بدین ترتیب بتواند محصولی بی نقص را روانه بازار کند.

    فاکسکان یک کارخانه چینی است که بزرگترین تولید کننده گوشی های آیفون اپل در جهان به شمار می‌رود که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا در این کشور به تعطیلی کشانده شده و بسیاری از خطوط تولید آن به طور موقت متوقف شده بودند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر