دریافت کد فعالسازی موبایل در رجیستری چقدر طول می‌کشد و اگر ارسال نشد چه باید کرد؟

عصر کالا- بسیاری از کاربران موبایل می گویند که گوشی خود را در سامانه همتا برای رجیستری ثبت کردند اما با گذشت چند روز هنوز کد فعالسازی برایشان ارسال نشده و نمی‌دانند چه باید بکنند، فارس پاسخ این سوال را از کمیته رجیستری پیگیری کرده است.

دریافت کد فعالسازی موبایل در رجیستری چقدر طول می‌کشد و اگر ارسال نشد چه باید کرد؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از فارس، پس از اجرای کامل طرح رجیستری به تدریج با درگیری تعداد بیشتری از مردم با این طرح، سوالات مختلفی برای مردم حادث می شود. یکی از سوالات شایع خریداران گوشی در رابطه با رجیستری، زمان انتظار برای دریافت کد فعال سازی گوشی پس از ثبت اطلاعات در سامانه همتا است. 

    سوالات بسیاری از سوی کاربران و خریداران مطرح می شود که می پرسند: «گوشی را ثبت کرده‌اند اما کد فعال سازی از سوی سامانه همتا برایشان ارسال نشده که بتوانند گوشی خود را فعال کنند». آنها نمی‌دانند چه مقدار زمانی طول می کشد تا کد فعال سازی گوشی از سوی همتا ارسال شود و در صورت ارسال نشدن چه اقدامی باید انجام داد؟

    فارس این سوال را از کمیته اجرای رجیستری پیگیری کرده و این پاسخ را گرفته است: «بلافاصله بعد از ثبت در همتا کد فعالسازی ارسال می‌شود، مگر اینکه در اطلاعات ثبت شده مشکل وجود داشته باشد که در این صورت موضوع در دست بررسی قرار می گیرد و پس از تایید از سوی کارشناس کد فعالسازی ارسال می‌شود. افراد در صورت عدم دریافت کد فعال سازی بعد از یک هفته باید با مرکز تماس همتا به شماره 096366 تماس بگیرند».

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر