آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی تا قبل از ماه آوریل معرفی نخواهد شد

عصر کالا- امسال اپل قصد دارد تا علاوه بر خانواده آیفون، در روند تولید آیپدها هم تغییراتی ایجاد کند. طبق شایعات، امسال دو مدل از آیپد پرو، نسخه جدید آیپد ایر و آیپد مینی جدید رونمایی خواهند شد.

آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی تا قبل از ماه آوریل معرفی نخواهد شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصرکالا» به نقل از جی اس ام،طبق اخبار قبلی، انتظار داریم اپل در طول چند هفته آینده از آیپد پرو جدید رونمایی کند. در طول یک ماه اخیر خبرها و شایعات زیادی درباره آیپد پرو جدید اپل منتشر شده و در این بین افرادی هم سعی کردند تا ویژگی‌های تبلت جدید اپل را پیش بینی کنند. اما در شایعه‌ای که روز دوشنبه منتشر شد، این احتمال بیان شد که اپل این دستگاه‌ها را در هفته آینده معرفی می‌کند و خبری از برگزاری مراسم معارفه رسمی نخواهد بود.

    گزارش دیگری از DigiTimes هم منتشر شده که اطلاعات بیشتری از چگونگی معرفی آیپدهای جدید در اختیارمان می‌گذارد. بر اساس این ادعا؛ در سال 2017 شاهد معرفی سه مدل آیپد پرو خواهیم بود، دو مدل 9.7 اینچی و 12.3 اینچی که در نسل‌های قبلی هم حضور داشتند و مدل جدید 10.5 اینچی که سوژه خبرهای مربوط به آیپدهاست. انتظار می‌رود که اپل دو مدل 12.3 اینچی  و 9.7 اینچی  را تا هفته آینده و بدون برگزاری مراسمی معرفی نماید، اما آیپد پرو 10.5 اینچی در مراسمی جداگانه و به طور اختصاصی رونمایی می‌شود.

    طبق این خبر، اپل از تولید کنندگانش در تایوان خواسته تا تولید آیپد پرو 10.5 اینچی را سریع‌تر و تا ماه مارس انجام دهند و به نظر می‌رسد در ماه‌های مه یا ژوئن قصد معرفی این تبلت را دارد.

    بنابراین، می‌توان گفت که شایعات پیشین درباره معرفی آیپد جدید در مقر جدید شرکت اپل یا همان اپل پارک تا حدی به واقعیت نزدیک‌تر شده‌اند. زیرا کمپ جدید اپل هم تا مدتی دیگر رسما افتتاح خواهد شد و احتمالا مراسم معارفه آیپد پرو اولین مراسمی است که در آن برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر