آی‌فون‌های امسال دو سیم‌کارته می‌شوند

عصر کالا- آخرین شایعات حاکی از آن است که گوشی هوشمند «آی‌فون ۹» که قرار است پاییز ۲۰۱۸ وارد بازار شود نمایشگر ۱/ ۶ اینچی ال‌سی‌دی دارد و پیش‌بینی شده است این محصول ۵۰ درصد از فروش همه گوشی‌های اپل در سال جاری میلادی را شامل شود.

آی‌فون‌های امسال دو سیم‌کارته می‌شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از موبنا، مینگ-چی کو تحلیلگر ارشد محصولات اپل که همواره گمانه‌زنی‌های درست در این زمینه دارد ضمن اعلام خبر مذکور جزئیات جدیدی را پیرامون سه گوشی هوشمندی که اپل امسال روانه بازار می‌کند منتشر کرد و توضیح داد کاربران می‌توانند منتظر این سه محصول باشند.
    آی‌فون‌های امسال دو سیم‌کارته می‌شوند
    نخست اینکه، اپل به دلایل فراوان همکاری را با شرکت کوالکام را کنار گذاشته است و بنابراین هر سه گوشی هوشمند جدید آی‌فون که در سال جاری وارد بازار می‌شوند مودم اینتل را در خود جا داده‌اند؛ بنابراین اگرچه بین فناوری‌های کوالکام و اینتل تفاوت‌هایی وجود دارد، ولی در آی‌فون‌های امسال تفاوت محسوسی را بین سرعت دانلود و افزایش توان سیگنال‌ها مشاهده نخواهیم کرد. متاسفانه شرکت اینتل هنوز برای تولید انبوه مودم‌های مجهز به نسل پنجم فناوری‌های مخابراتی یا 5G آمادگی کامل ندارد و بنابراین سه گوشی جدید «آی‌فون 9»، «آی‌فون ایکس‌اس» و «آی‌فون ایکس‌اس پلاس» قابلیت‌ مذکور را ندارند. با این وجود پیش‌بینی شده است که اپراتورهای آمریکایی از ابتدای سال 2019 میلادی در این گوشی‌های هوشمند به‌صورت آزمایشی خدمات نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی را ارائه کنند. نکته مهم دیگر این است که مودم‌های در نظر گرفته شده برای آی‌فون‌های امسال سیستم ارتباطی «گیگابیت ال‌تی‌ای» دارند و به صورت همزمان از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند. اگر این پیش‌بینی درست باشد، ‌این نخستین‌باری خواهد بود که شرکت اپل گوشی هوشمند دو سیم‌کارته آی‌فون را عرضه می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر