قاب آیفون Eye ، پشت گوشی شما را به یک تلفن اندرویدی تبدیل می‌کند

عصر کالا- ماه گذشته بود که برای نخستین بار صحبت از یک قاب آیفون به نام “Eye” شد. این یک قاب مخصوص گوشی های شرکت اپل است که یک گوشی اندرویدی مجزا را به پشت آیفون شما اضافه می‌کند. پروژه قاب آیفون Eye در آن زمان موفق شد ۹۷ هزار دلار را در کیک استارتر کسب کند، این درحالیست که هدف در نظر گرفته شده برای آن ۹۵ هزار دلار بوده است.

قاب آیفون Eye ، پشت گوشی شما را به یک تلفن اندرویدی تبدیل می‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ حال یک ماه از این قضیه می‌گذرد و مبلغی حدود 650 هزار دلار بر روی این محصول سرمایه گذاری شده است. این بدان معناست که قاب آیفون Eye دیگر به مرحله تولید راه پیدا خواهد کرد و شما می‌توانید برای نخستین بار تجربه داشتن همزمان دو گوشی آی او اسی و اندرویدی کنار یکدیگر و باهم را تجربه کنید.

    بخش اندرویدی قاب آیفون Eye مجهز به یک نمایشگر 5 اینچی آمولد با وضوح Full HD است. این دیوایس از چیپست هلیو پی 20 شرکت مدیاتک قدرت می‌گیرد که با پردازنده 8 هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی Mali-T880 همراه است. یک رم 3 گیگابایتی همراه با حافظه 16 گیگابایتی نیز در دسترس کاربران خواهد بود، در حالی که باید از دیگر قابلیت‌های آن به پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی با افزایش ظرفیت تا 256 گیگابایت، پشتیبانی از دو سیم کارت، پشتیبانی از NFC، یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری و همچنین اندروید 7.1 نوقا اشاره کرد.

    با توجه به اینکه از جنس پلاستیک در اجزای اطراف نمایشگر شیشه‌ای این گوشی استفاده شده است، می‌توانید با خیال راحت گوشیتان را بر روی میز یا هر سطح دیگری بگذارید و یا در صورت افتادن خیالتان بابت نشکستن آن راحت باشد. جالب اینجاست که قاب آیفون Eye از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می‌کند، این درحالیست که خود گوشی آیفون از چنین قابلیتی محروم است. یک باتری 2800 میلی‌آمپرساعتی می‌تواند گوشی اصلی و یا قاب اندرویدی آن را برای شما شارژ کند. نکته جالب اینجاست که تیم توسعه دهنده یک پک جذاب را نیز ارائه کرده که با اضافه شدن به قاب، ظرفیت باتری 10 هزار میلی‌آمپرساعتی را به ارمغان میاورد؛ بنابراین می‌توان این پک را یک پاوربانک قدرتمند نیز نامید.
    قاب آیفون Eye
    لازم به ذکر است که این قاب جذاب و خوش قیمت قادر به پشتیبانی از گوشی های آیفون 6، آیفون 6 پلاس، آیفون 6 اس، آیفون 6 اس پلاس و همچنین دو عضو خانواده آیفون 7 است. حتی گفته می‌شود که توسعه دهندگان برای آیفون های بعدی نیز برنامه ریزی کرده‌اند و تعهد پشتیبانی 2 ساله برای دریافت آپدیت های اندرویدی توسط این قاب گوشی را داده‌اند.

    شما می‌توانید نسخه پایه آن را با قیمت 189 دلار خریداری کنید. با اضافه کردن 59 دلار به این مبلغ (248 دلار) می‌توانید حافظه داخلی آن را از 16 گیگابایت به 64 گیگابایت افزایش دهید. قاب آیفون Eye در ماه سپتامبر به فروش خواهد رسید. بنابراین اگر شما هم عاشق آیفونتان هستید و می‌خواهید همراه با آن تجربه داشتن یک گوشی اندرویدی را نیز داشته باشید، می‌توانید با هزینه‌ای کم توسط قاب Eye به این تجربه دست پیدا کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر