قابلیت جدید آیفون X هنگام شارژ بی‌سیم

عصر کالا- طبق گزارش‌های منتشر شده، گوشی هوشمند آیفون ایکس اپل زمانی که بصورت بی سیم شارژ می شود، به کاربر یک انیمیشن سه ‌بعدی نمایش خواهد داد.

قابلیت جدید آیفون X هنگام شارژ بی‌سیم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش‌ها و خبرهای منتشر شده می دانیم که گوشی جدید آیفون اولد OLED که قرار است بزودی توسط اپل رونمایی شود، به قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز خواهد بود و حالا معلوم شده است که این گوشی هوشمند جدید هنگام اتصال به شارژر بی‌سیم خود، یک انیمیشن سه ‌بعدی ( 3D) را به نمایش خواهد گذاشت.

    یک توسعه‌ دهنده برزیلی به نام گویهرمر رمبو با بررسی نسخه‌ گلدن مستر آی ‌اواس 11، کشف و سپس اعلام کرده است که گوشی هوشمند جدید آیفون علاوه‌ بر پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم، در صورتی که این قابلیت فعال باشد، یک انیمیشن سه ‌بعدی به کاربر نمایش می دهد.

    چیزی که هنوز مشخص نشده است آن است که آیا گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس هم که همزمان با آیفون ایکس قرار است توسط اپل در رویدادی بزودی رونمایی و معرفی شوند هم از قابلیت شارژ بی سیم و نمایش انیمیشن سه بعدی بهره گیری می کنند یا خیر؟

    بر اساس گزارش هایی که پیشتر منتشر شده بود تمامی مدل های آیفون در سال 2017 از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی خواهند کرد. البته بعنوان مثال یکی از این گزارش ها که از جانب KGI بود، در ماه فوریه منتشر شده و پس از آن نیز چندین بار اخبار متناقضی به گوش رسیده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر