اپل: آب‌خوردگی مشمول "وارانتی" نمی‌شود

عصر کالا- شرکت اپل اعلام کرد خرابی ناشی از آب، مشمول وارانتی آیفون‌های ۷ و ۷ پلاس نمی‌شود.

اپل: آب‌خوردگی مشمول "وارانتی" نمی‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، یکی از ویژگی هایی که آیفون 7 و 7 پلاس را نسبت به دیگر محصولات اپل برتری داده، مقاومت این گوشی ها در برابر آب است. آیفون‌های جدید این قابلیت را دارند که در برابر نفوذ گردوغبار مقاوم باشند و به مدت 30 دقیقه در عمق 1 متری از سطح آب به کار خود ادامه دهند.

    حال با اضافه شدن این قابلیت به آیفون های جدید هم کاربران باید مراقب گوشی های خود باشند چرا که شرکت اپل اعلام کرده است که خرابی ناشی از از آب، شامل وارانتی* آیفون 7 نمی‌شود.

    در توضیحات آیفون 7 و 7 پلاس آمده که مقاومت این گوشی ها در برابر گرد و غبار و آب دائمی نیست. از این عبارت می توان اینگونه برداشت کرد که توانایی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار پس از مدتی از بین می‌رود.

    البته شرکت های دیگر مانند سونی و سامسونگ نیز اعلام کرده اند که خرابی ناشی از آب جزو وارانتی محسوب نمی شود. با این حال، اپل تنها شرکتی نیست که خرابی ناشی از آب را شامل وارانتی نمی‌داند.

    *وارانتی؛ تضمینی است که تولیدکننده یا فروشنده به کاربر یا خریدار خود می‌دهد که محصول خریداری شده در مدت زمان معلوم، کاملا درست کار کند و اگر عیب و ایرادی در آن به وجود آید، فروشنده ملزم به تعمیر رایگان آن است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر