با این برنامه موبایلی چهره فرزندتان را قبل از تولد ببینید

عصر کالا- تقریبا همه والدین دوست دارند قبل از به دنیا آمدن نوزادشان بتوانند از چهره و ظاهر او مطلع شوند یک برنامه تلفن همراه تحقق این هدف را ممکن می کند.

با این برنامه موبایلی چهره فرزندتان را قبل از تولد ببینید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، از این پس با استفاده از یک برنامه تلفن همراه خواهید توانست به این آرزوی خود جامه عمل بپوشانید. البته استفاده از این برنامه که توسط شرکت HumanCode طراحی شده مستلزم 349 دلار هزینه است.

    برنامه یادشده که BabyGlimpse نام دارد، بر مبنای ویژگی های دی ان ای والدین می تواند ظاهر و ویژگی های نوزاد آنها را پیش بینی کند. برای استفاده عملیاتی از این برنامه، والدین باید نمونه بزاق خود را برای انجام آزمایش دی ان ای در اختیار شرکت یادشده قرار دهند. سپس آزمایش های لازم بر روی این نمونه صورت می گیرد و در نهایت اطلاعات ژنتیکی والدین استخراج و تصویرسازی از چهره جنین صورت می گیرد.

    در نهایت اطلاعات مربوط به نوزاد و چهره وی از طریق یک برنامه موبایلی سازگار با آیفون یا از طریق یک پورتال اینترنتی کاملا ایمن در اختیار والدین قرار می گیرد. از جمله اطلاعات قابل دسترس از این طریق می توان به ریشه های اجدادی، ظاهر، توانمندی های فیزیکی، ویژگی های رفتاری، کیفیت خواب، رژیم مناسب غذایی برای کودک و غیره اشاره کرد.

    البته نمی توان ادعا کرد اطلاعات و تصویر کودک که از این طریق در اختیار والدین قرار می گیرد، کاملا دقیق است، اما به هر حال می توان از این طریق تصویری کلی از ویژگی های نوزاد متولدنشده به دست آورد و از ابهام خارج شد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر