رفع مشکل کندی آیفون‌های قدیمی در بروزرسانی جدید آی‌اواس

عصر کالا- مدیرعامل اپل در مصاحبه ای اعلام کرد که این شرکت در نسخه جدید آی‌اواس قابلیتی اضافه می کند تا کاربران بتوانند ویژگی مدیریت باتری را غیرفعال کنند.

رفع مشکل کندی آیفون‌های قدیمی در بروزرسانی جدید آی‌اواس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ همانطور که می دانید اپل به کند شدن آیفون های قدیمی در آی او اس 11 اعتراف کرد و دلیل آن را فعال بودن ویژگی مدیریت انرژی خواند. این ویژگی باعث می شود تا در هنگام انجام وظایف سنگین، کمبود انرژی و بروز مشکل باتری از کرش شدن گوشی جلوگیری کند.

    پس از تایید کند شدن گوشی ها، بسیاری از کاربران نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و پنهان کردن این موضوع را نادرست دانستند. اپل ابتدا برای جبران قیمت تعویض باتری گوشی های قدیمی آیفون را به طور چشمگیری کاهش داد و به نظر می رسد تا این شرکت قصد دارد در بروز رسانی بعدی خود امکان غیرفعال کردن این ویژگی را قرار دهد.

    تیم کوک مدیرعامل اپل در مصاحبه ای که با ABC News انجام داده اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد تا کاربر را از وضعیت باتری سلامت باتری آگاه و قابلیتی به نسخه جدید آی او اس اضافه کند که این امکان را به کاربران بدهد تا بتواند ویژگی مدیریت باتری را غیرفعال کند. تیم کوک می گوید با غیرفعال کردن این ویژگی ممکن است کاربران با اخطاری مبنی بر امکان خاموش شدن غیرمنتظره‌ی گوشی روبه‌رو شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر