قیمت آیفون ۸ از ۸۷۰ دلار شروع خواهد شد

عصر کالا- آیفون ۸ قابلیت‌های زیادی دارد و این قابلیت‌ها، باعث افزایش قیمت آن می‌شود. حال تحلیلگران حدس‌هایی در مورد قیمت آیفون ۸ زده‌اند.

قیمت آیفون ۸ از ۸۷۰ دلار شروع خواهد شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از زومیت، آیفون 8 قابلیت‌های جدیدی از جمله نمایشگر اولد، بدنه آلومینیم و شیشه، شارژ وایرلس و حسگر تعبیه شده در نمایشگر خواهد داشت. این قابلیت‌ها چندان ارزان نیستند و باید انتظار قیمت بالایی برای آیفون 8 داشته باشیم. پیش از این، برخی از تحلیلگران برچسب قیمت 999 دلاری را برای آیفون 8 تخمین زده بودند.

    دیگر تحلیلگران قیمت‌های متفاوتی برای آیفون 8 تخمین زده‌اند که گرچه با قیمت 999 دلاری متفاوت است، اما کماکان قیمت‌های بالایی هستند. استیون میلونوویچ از بانک UBS تخمین زده است که آیفون 8 با قیمت 870 دلار به بازار عرضه می‌شود. این قیمت برای آیفون 128 گیگابایتی خواهد بود و میلونوویچ معتقد است که آیفون 8 نسخه 32 گیگابایتی نخواهد داشت. این تحلیلگر قیمت آیفون 256 گیگابایتی را 1070 دلار می‌داند که بسیار گران است.

    هنوز زمان دقیق عرضه آیفون 8 مشخص نیست. برخی گزارش‌ها حکایت از آن دارد که به دلیل کمبود قطعات و پیچیدگی‌های فرایند ساخت آن ممکن است که عرضه آیفون 8 به تعویق بیفتد.

    البته کمی باید به دیده تردید به این قیمت‌ها نگاه کرد. اما با قابلیت‌هایی که تاکنون برای آیفون 8 عنوان شده، نباید انتظار قیمت ارزان داشته باشید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر