نسل بعدی گلکسی A شبیه آی‌فون ۱۰ است

عصر کالا- تصاویر منتشره در فضای مجازی حاکی از آن است که طراحی و شکل ظاهری نسل بعدی گوشی‌های سامسونگ یعنی گلکسی A ۹ استار شبیه آی‌فون ۱۰ خواهد بود.

نسل بعدی گلکسی A شبیه آی‌فون ۱۰ است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، چند روز پیش بود که ویدئوهای جدیدی از گوشی جدید گلکسی A 9 استار منتشر شد. حالا اخیرا تصاویری که منتسب به گلکسی A 9 استار سامسونگ است، نشان می‌دهد این گوشی از دوربین دوگانه مشابه با طراحی آی‌فون 10 بهره می‌برد که در قسمت بالای سمت چپ قاب پشتی جای گرفته است.

    علاوه بر این، حسگر اثر انگشت در میانه قاب پشتی همچون نسل پیشین آن دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که طراحان نسل جدید گوشی‌های سری A سامسونگ الگوبرداری‌های صریحی از گوشی آی‌فون 10 کرده‌اند تا علاوه بر ایجاد تنوع، به جذابیت این محصول بیفزایند. این تصاویر همچنین نشان می‌دهد که این گوشی در دو رنگ پایه مشکی و سفید عرضه خواهد شد که البته معمولا یک تا دو رنگ خاص نیز به سری گوشی‌های جدید سامسونگ اضافه می‌شود. بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه تکنولوژی برآورد کرده‌اند که گلکسی A 9 استار از یک صفحه نمایش 6.3 اینچی بهره می‌برد. نمایشگر آن همچنین بدون حاشیه‌های کناری و بسیار باریک است. طبق این گمانه‌زنی‌ها، رزولوشن و کیفیت وضوح و تصویر نمایشگر آن 1080 در 2220 و نوع آن نیز امولد خواهد بود. دوربین سلفی و جلوی این گوشی 16مگاپیکسل و دوربین‌های اصلی و عقبی آن حسگرهای 16 و 24 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی همچنین به کلید فعال‌سازی دستیار هوشمند بیکسبی سامسونگ نیز مجهز است. بر اساس گزارش‌های منتشره از تاییدیه رگولاتوری ارتباطات چین (TENNA)، گلکسی A 9استار به یک حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64گیگابایت و یک باتری با ظرفیت 3700 میلی آمپر ساعتی و نسخه سیستم عامل اندروید اوریو 8.0 مجهز است. شرکت سامسونگ هنوز درباره زمان دقیق معرفی و رونمایی از این محصول جدید خبری منتشر نکرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر