تمام آی‌فون‌های سال ۲۰۱۹ به نمایشگر OLED مجهز خواهند بود

عصر کالا- تاکنون شایعات متعددی درباره برنامه اپل برای سال ۲۰۱۷ شنیده‌ایم که جدیدترین آن‌ها به معرفی سه گوشی با نام‌های آی‌فون ۷s و ۷s Plus و ۸ اشاره دارد. آی‌فون ۸ که برترین اسمارت فون اپل و مخصوص دهمین سالگرد رونمایی از آی‌فون است، تنها محصول از بین سه گوشی اشاره شده است که از نمایشگر OLED بهره می‌برد.

تمام آی‌فون‌های سال ۲۰۱۹ به نمایشگر OLED مجهز خواهند بود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر کالا» به نقل از آی‌تی‌رسان، بر اساس گزارشی از کشور کره، کوپرتینو مدار انعطاف‌پذیری را برای آی‌فون 8 در نظر گرفته که هزینه 866 میلیون دلاری بر روی دستش گذاشته است. این گزارش اشاره می‌کند که اپل برای فروش 60 میلیون واحد گوشی با نمایشگر OLED در سال 2017 برنامه‌ریزی کرده که البته این میزان تنها 40 درصد از فروش کلی آی‌فون در این سال را شامل می‌شود.

    این در حالی است که آقای «مینگ چی کو» تحلیلگر موسسه KGI پیش‌ از این اعلام کرده بود که مهاجرت به نمایشگر OLED در آی‌فون، تا سال آینده به شکل کامل صورت می‌گیرد. این اتفاق، می‌تواند قیمت آی‌فون 8 را به شکل قابل‌توجهی افزایش داده و ممکن است به مرز 1000 دلار برساند.

    قطعا نمایشگر OLED تکنولوژی چندان جدیدی نیست و اپل برای جبران این موضوع قصد دارد تا ویژگی‌های دیگری چون شارژ بدون سیم، اسکنر اثرانگشت و نمایشگر خمیده را به محصولات جدید خود بیاورد.

    چنین افزایش قیمتی می‌تواند نشان از این باشد که اپل، آی‌فون 8 را به محصولی فوق‌العاده لوکس و با ویژگی‌های جدید تبدیل کرده که پیش‌ از این در نسخه‌های قبلی شاهد نبودیم. برای مشتریانی که قصد خرج کردن پول کمتری دارند، اپل آی‌فون 7s و 7s Plus را تدارک دیده که البته اطلاعات کمی از آن‌ها در دسترس است. احتمال می‌رود که این دو گوشی، نسخه‌های ارتقا یافته از 7 و 7Plus فعلی باشند؛ درست همانند اتفاقی که در آی‌فون 6s و 6s Plus شاهدش بودیم. اگر شایعات مطرح‌شده به حقیقت بپیوندند، آی‌فون 7s و 7s Plus نمایشگر LCD خواهند داشت. برای روشن شدن تمام این موضوعات باید تا اعلام رسمی اپل صبر کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر