رضایت کاربران از ویژگی‌های جدید تلفن هوشمند آیفون ۱۰

عصر کالا- رضایت کاربران از ویژگی‌های جدید تلفن هوشمند آیفون ۱۰، باعث استمرار برتری برند اپل شده است.

رضایت کاربران از ویژگی‌های جدید تلفن هوشمند آیفون ۱۰
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تلفن هوشمند آیفون 10 شرکت اپل به یک برنده بزرگ تبدیل شده است. افرادی که ده سال سابقه خرید مدل‌های گوناگون آیفون را دارند می‌گویند از این تلفن هوشمند بسیار راضی هستند. بیشتر این افراد دو ویژگی خاص را دلیل رضایت و نشستن لبخند بر روی چهره شان می دانند، یکی از این دو ویژگی دوربین های TrueDepth این گوشی و دیگری سیستم شناسایی چهره Face ID است.

    در طول این سال‌ها، شرکت اپل در سال 2008 با فروشگاه اپ‌استور به نوآوری‌های جدیدی دست پیدا کرده است. در سال‌های 2010 و 2011 نیز FaceTime و Siri معرفی شدند. اگر بپرسید که چرا Touch ID را که در آیفون 5s اپل در سال 2013 عرضه شد را ذکرنمی‌شود، به این دلیل است که قبل از آن، تلفن هوشمند موتورولا آتریکس 4G با یک اسکنر اثر انگشت در سال 2011 راه اندازی شده بود.

    گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که خریداران از دوربین دستگاه آیفون 10 و ویژگی جدید شناسه چهره رضایت بالایی دارند. تعداد 568 نفر از خریداران آیفون 10 در مصاحبه‌ای حضور داشتند که 80 درصد آنها از ویژگی‌هایی مانند صفحه نمایش Super Retina HD و بهبود عمر باتری ارائه شده در دستگاه رضایت داشتند. این گزارش خبر خوبی برای اپل است و اشاره می‌کند که به عنوان یک مارک ثابت با یک پایگاه مشتری وفادار، کسانی که در حال حاضر در اکوسیستم اپل هستند، همچنان به خرید این محصولات ادامه خواهند داد.

    آیفون 10 تقریبا همه ویژگی اصلی را ارتقا داده است. به همین دلیل است که به نظر می رسد که مصرف‌کنندگان آیفون احتمالا از دستگاه لذت خواهند برد. ترکیبی از احساسات مصرف‌کننده برای ویژگی‌های دستگاه و شهرت برند اپل به این وسیله کمک می‌کند که این محصول در بازار گوشی‌های هوشمند، به یک محصول بی‌نظیر تبدیل شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر