این کابل هر موبایلی را شارژ می‌کند

عصر کالا- موضوع کابل شارژ برای همه بسیار مهم است. الان برخی گوشی‌ها با کابل USB Type-C شارژ می‌شوند و برخی با کابل micro-USB شارژ خواهند شد.

این کابل هر موبایلی را شارژ می‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، گوشی‌های آیفون هم که از کابل لایتنینگ برخوردار هستند. حالا فکر کنید کابلی در حال ساخت است که می‌تواند هر موبایلی را شارژ کند.

    به‌تازگی پروژه‌ای روی سایت Kickstarter قرار گرفته روی چنین محصولی کار می‌کند. کابلی به نام The Anchor Cable که اگر روی آن سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید با قیمت ارزانی هم یکی از آن به دست بیاورید.

    افرادی که روی ساخت این کابل کار می‌کنند گفته‌اند که کابل آن‌ها به راحتی به پورت‌های USB Type-C و microUSB متصل می‌شود و حتی می‌توان از آن به عنوان یک کابل لایتنینگ هم استفاده کرد. سمت دیگر این کابل هم یک USB استاندارد است. در واقع این محصول از سری‌های مختلفی بهره می‌برد که با تعویض آن‌ها می‌توانید دستگاه مورد نظر خودتان را شارژ کنید.

    این کابل از استیل زد زنگ ساخته شده تا طول عمر بالاتری داشته باشد. براساس اطلاعات منتشر شده کابل جدید را می‌توان با قیمت نزدیک به 35 دلار خریداری کرد. همچنین مشخص شده که کابل The Anchor Cable در سال 2018 راهی بازار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر