آیفون ۷ رونمایی شد؛ مقاوم برابر آب و غبار

عصر کالا- اپل به طور رسمی آیفون ۷ را رونمایی کرد.

آیفون ۷ رونمایی شد؛ مقاوم برابر آب و غبار
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیلی میل، شرکت اپل سرانجام در مراسمی که چهارشنبه 17 شهریور برگزار شد، از جدیدترین نسخه گوشی آیفون خود پرده برداشت.

    طراحی آیفون جدید بسیار شبیه به آیفون 6S سال گذشته (و آیفون 6 دو سال قبل) است و بدنه‌ای آلومینیومی دارد، اما چیزی که درباره آیفون 7 جدید است، مقاومت آن در برابر آب و گرد و غبار است، بدین معنا که می‌توانید بدون نگرانی آن را زیر آب بگیرید.

    تغییر جدید دیگر، سیستم دوربین دوگانه و اسپیکرهای استریو است که مدت‌ها شایعاتی درباره آن وجود داشت و البته همانطور که انتظار می‌رود، آیفون 7، دیگر جک هدفون و دکمه هوم مکانیکی ندارد و حالت لمسی گرفته است.

    اپل می‌گوید سیستم دوربین دوگانه امکان زوم اپتیکال را بدون نقصی در کیفیت تصویر فراهم می‌کند. این شرکت همچنین اظهار داشته عمر باتری دستگاه جدید را نسبت به نمونه‌های قبلی ارتقا داده است.

    اپل اعلام کرده آیفون جدید از تاریخ 16 سپتامبر (26 شهریور) برای خریداری در دسترس عموم قرار می‌گیرد، اگرچه پیش سفارش‌های آن از امروز آغاز شده است.

    آیفون 7 پیش از اعلام رسمی در این مراسم، توسط اکانت توییتری این شرکت آشکار شد، اقدامی نادر که در رونمایی از محصولات اپل روی می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر