مودم جدید ایسوس؛ فرستنده امواج و یا هوای خنک!؟

عصر کالا- مودم وای فای جدید ایسوس که شبیه به یک خنک کننده طراحی شده، توجه بسیاری از افراد را به خود معطوف کرده و ایسوس را در کانون توجهات طرفداران خلاقیت قرار داده است.

مودم جدید ایسوس؛ فرستنده امواج و یا هوای خنک!؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری کلیک، ایسوس که یکی از خوش ذوق ترین و خلاق ترین طراحان مودم در جهان محسوب می شود، دوباره در صدد تسخیر بازار برآمده و با یک طراحی بسیار جالب، چشم گیر و کاربرد پسند، خبرساز شده است. مودم بی سیم Asus Blue Cave امواج وای فای با کیفیت را با امنیت هوشمند در اختیار کاربران قرار می دهد که اگر بخواهیم این عبارت را به زبان تخصصی تر ترجمه کنیم، می توان گفت که این مودم در دو باند و در کلاس AC2600 کار می کند، از آخرین تراشه وای فای اینتل برخوردار است و سیستم امنیتی Trend Micro برای محافظت از تمام گوشی های هوشمند درون شبکه و نیز اشیا متصل به اینترنت در آن تعبیه گردیده است. اما اگر راستش را بخواهید، موضوعی که باعث شده این مودم بیش از پیش مورد توجه متخصصان و کاربران قرار گیرد، دهانه آبی رنگ جذاب و دوست داشتنی این مودم است که به نظر من شبیه به یک گرداب شده است.

    در حالی که اغلب دیگر مودم های خانگی وای فای به تازگی شروع به پشتیبانی از شبکه بندی مش نموده اند، این مدل جدید ایسوس تنها با یک اپلیکیشن موبایل به کاربران عرضه می شود تا بتوان از قابلیت ها و امکانات هوشمند آن نهایت استفاده را برد. البته از ذکر این نکته غافل نشویم که پشتیبانی از IFTTT یک روی دیگر این مودم دوست داشتنی و کاربرد پسند است.

    درست مانند خنک کننده بدون پره James Dyson، ساب ووفر Sonos  و محور معماری گونه Paris، این مودم ایسوس دارای یک حفره و یا دهانه است و درست به دلیل وجود همین حفره کمی عجیب و غریب اما جالب به نظر می آید. البته چه این طرح را یک دهانه نام گذاری کنیم و یا یک حفره و یا هر چیز دیگر، مهم ترین نکته این است که تقریبا همه افراد از این طراحی به وجد آمده اند و خبرنگاران متعددی از سرتاسر دنیا در رویداد Computex ایسوس دور هم گردآمده اند تا حس بی نظیر خود از رویارویی با این مودم جمع و جور و خارق العاده را با دیگر افراد به اشتراک بگذارند.

    با توجه به گمانه زنی ها، قیمت این مودم چشم نواز چیزی حدود 180 دلار خواهد بود، اما ایسوس هنوز راجع به تاریخ عرضه رسمی این مودم به بازار حرفی نزده است اما بعید می دانم علاقه مندان به این مودم حتی بتوانند یک دقیقه برای داشتن آن صبر کنند!

    البته شاید بعضی کاربران از زاویه ای دیگر به این مودم نگاه کنند! اگر از آن دسته کاربرانی هستید که در هنگام ورود مهمان به منزل راجع به وجود مودم در خانه و اینترنت از شما سوال می شود و شما نیز به علت کمبود حجم اینترنت مصرفی مایل به استفاده آن ها از اینترنت نیستید، می توانید با خیال راحت بگویید “نه” و مطمئن باشید که آن ها با دیدن مودم شما روبروی آن خواهند ایستاد تا کمی خنک شوند و از شر گرمای تابستان چند دقیقه ای را در آسایش به سر برند!

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر