رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل:

ثبات قیمت گوشی همراه در بازار

تکلیف رجیستری غیرقانونی ۳۰ هزار موبایل چه شد؟

عصر کالا- درستی گفت: هم اکنون قیمت تلفن همراه با ثبات نسبی همراه است.

ثبات قیمت گوشی همراه در بازار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگا خبری«عصرکالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل  درباره جدیدترین آمار از معاملات بازار موبایل اظهار کرد: هم اکنون قیمت تلفن همراه در ثبات نسبی قرار دارد.

    رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل با اشاره به اینکه قیمت موبایل به نرخ ارز بستگی دارد، تصریح کرد: تلفن همراه، یک کالای وارداتی است بنابر این افزایش یا کاهش قیمت آن، به نرخ ارز بستگی دارد.رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل با بیان اینکه قیمت گوشی همراه در گذشته افزایشی بود، اما هم اکنون روند کاهشی به خود گرفته است، افزود: دلیل ریزش قیمت ها  را می‌توان کاهش نرخ ارز در بازار دانست.

    درستی از واردکنندگان درخواست کرد که تا توان دارند نیاز بازار را تامین کنند چرا که دلالان و سواستفاده گران از نیاز بازار برای تحقق خواسته های خود استفاده نکنند.

    رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل در پاسخ به این پرسش که تکلیف 30 هزار موبایلی که به صورت غیرقانونی رجیستری شده اند به کجا رسید؟ افزود: طی این هفته، جلسه‌ای قرار است با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در همین باره برگزار شود.

    درستی‌ با اشاره به اینکه زمانی وضع بازار موبایل مشخص می‌شود که دست دلالان و سودجویان در بازار کوتاه شود، گفت: امیدواریم همکاری دولت و اصناف بیشتر شود تا بازار روند مطلوب‌تری به خود بگیرد.


     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر