شرکت zte دو موبایل اقتصادی blade v۸ mini و blade v۸ lite را معرفی کرد

عصر کالا- کمپانی ZTE در جریان کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون از دو تلفن همراه جدید متعلق به خانواده Blade V۸ به نام های Blade V۸ Mini مجهز به دوربین دوگانه و Blade V۸ Lite رونمایی کرد.

شرکت zte دو موبایل اقتصادی blade v۸ mini و blade v۸ lite را معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آریا ، هر دو موبایل مورد بحث از نظر ظاهری شباهت زیادی با دیگر اعضای خانواده خود دارند. مدل های مینی و لایت، به نمایشگر 5 اینچی تمام اچ دی مجهز شده اند که تراکم 440 پیکسل در هر اینچ را به همراه دارد. بدنه فلزی این دو دستگاه نیز حس خوبی را به کاربر منتقل می کند، ضمن اینکه ضخامت مدل لایت به 8 میلیمتر و مدل مینی به 8.9 میلیمتر می رسد.

    از نظر سخت افزاری، ZTE Blade V8 Mini کمی قدرتمندتر از برادرش است و به چیپست اسنپدراگون 435 و 2 گیگابایت حافظه رَم مجهز شده، همچنین 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل افزایش با کارت حافظه microSD نیز در آن تعبیه گشته.ویژگی برجسته مدل مینی، بهره مندی از ماژول دوربین دوگانه است که یکی از آنها سنسور 13 مگاپیکسلی دارد و دیگری با سنسور 2 مگاپیکسلی، وظیفه تشخیص عمق تصویر و ایجاد افکت بوکه را بر عهده خواهد داشت. دوربین ثانویه در این دستگاه نیز 5 مگاپیکسلی است و فلاش LED نیز دارد.

    مدل اقتصادی تر Blade V8 Lite از چیپست MT6750 مدیاتک با پردازنده 8 هسته ای در کنار 2 گیگابایت رَم و 16 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. دوربین اصلی این دستگاه 8 مگاپیکسلی بوده و دوربین ثانویه نیز 5 مگاپیکسلی انتخاب شده.

    باتری تعبیه شده در این دو دستگاه نیز به نسبت سخت افزار نه چندان قدرتمندشان، معقولانه انتخاب شده و مدل V8 Mini از باتری 2800 میلی آمپر ساعتی، و مدل باریک تر V8 Lite نیز از باتری 2500 میلی آمپر ساعتی بهره می برند.

    هر دو دستگاه به صورت پیش فرض به اندروید نوقا مجهز هستند که همچون همیشه رابط کاربری MiFavor UI نیز روی آن قرار گرفته. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این دو دستگاه وجود ندارد، اما احتمالاً از اوایل بهار سال جاری میلادی و با قیمت گذاری فوق العاده رقابتی ZTE شاهد حضور آنها در بازارهای اروپایی خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر