ایسوس گوشی‌های Zenfone ۴ را عرضه کرد

عصر کالا- سرانجام گوشی های Zenfone ۴ توسط شرکت سامسونگ در ایالات متحده عرضه شد.

ایسوس گوشی‌های Zenfone ۴ را عرضه کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی پیش شرکت تایوانی ایسوس اعلام کرده بود که خانواده Zenfone 4 را گسترش خواهد داد و به زودی محصصولاتی دیگری تحت این نام روانه بازار خواهد کرد.

    در همین رابطه ماه گذشته گوشی هوشمند Zenfone 4 Max با صفحه نمایش 5.5 اینچی توسط این شرکت عرضه شد، و حال سه گوشی دیگر نیز تحت نام زن‌فون 4 در بازار عرضه شده است.

    گوشی هوشمند Zenfone 4 Pro که تقریبا به نسخه اصلی نیز نزدیک تر است دارای صفحه نمایش 5.5 اینچ ، کیفیت تصویر 1080 پیکسل و تاچ AMOLED است. این گوشی که از تراشه Snapdragon 835 بهره می‌برد به رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت مجهز است.

    گوشی هوشمند Zenfone 4 که نسخه دوم است و دارای دوربین سلفی دوگانه است. رزولوشن تصویر هر دو دوربین سلفی نیز 12 مگاپیکسل است. پردازنده این گوشی Snapdragon 630، حافظه رم آن 4 گیگابایت و حافظه داخلی دستگاه 64 گیگابایت است. صفحه نمایش آن نیز 5.5. اینچ و کیفیت تصویر آن 1080 است.

    گوشی Zenfone 4 Max با صفحه نمایش 5.2 اینچ نیز سومین نسخه از خانواده زن‌فون است که توسط ایسوس در آمریکا عرضه شده است. این گوشی نیز دارای کیفیت تصویر 720 مگاپیکسل است . پردازنده این گوشی Snapdragon 425، حافظه رم این دستگاه 2 گیگابایت و حافظه داخلی آن 16 گیگابایت است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر