نگهداری مطمئن اطلاعات با BW-۱۶D۱HT ایسوس

عصر کالا- هرچند دنیای ذخیره سازی به سمت محیط ابری پیش می رود، اما هنوز یکی از بهترین راهکارهای نگهداشت ایمن و ارزان قیمت داده های حجیم، نوشتن آنها بر روی دیسک های Blu-Ray است. شرکت ایسوس که به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع درایو دیسک های نوری شناخته می شود، در همه رده های کاربری در خط تولید درایو های نوری، محصولاتی را متناسب با نوع فعالیت تولید کرده است. در این خبر قصد داریم تا شما را با Blu-Ray رایتر اینترنال BW-۱۶D۱HT بیشتر آشنا کنیم.

نگهداری مطمئن اطلاعات با BW-۱۶D۱HT ایسوس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ، سرعت نوشتن بالا، ماندگاری و سازگار با حجم بالا

    BW-16D1HT ایسوس با سرعت 16X می تواند دیسک های Blu-Ray را رایت کند. با این نرخ نوشتن، می توانید از 25 گیگابایت داده در مدت زمان تنها 8 دقیقه پشتیبان تهیه کنید. BW-16D1HT ایسوس با پشتیبانی از دیسک های مقاوم که به M-Disk شناخته می شوند، داده های ارزشمند شما را تا 1000 سال سالم و محفوظ نگه دارند! بر اساس ویژگی خاص فیزیکی/ شیمیایی M-Disk ها، در مقابل خوردگی، دمای بالا، دمای بسیار پایین، رطوبت و سایش بسیار مقاوم هستند و برای نوشتن بر روی آن ها نیاز به درایوهای نوری سازگار نیاز است.

    همچنین با پشتیبانی از استاندارد دیسک های BDXL شما می توانید تا 128 گیگابایت را بر روی یک دیسک توسط BW-16D1HT رایت کنید. این استاندارد تقریباً معادل حجم 27 دیسک DVD با حجم 4.7 گیگابایت بر روی یک دیسک BDXL (QL) 128 گیگابایتی است.

    امنیت، صرفه جویی در هزینه ها و حفظ محیط زیست

    BW-16D1HT ایسوس علاوه بر تنظیمات رمز عبور بر روی دیسک به صورت دولایه رمزنگاری AES 256-bit را نیز انجام می دهد. در هنگام نوشتن نیز به طور خودکار توسط فناوری OTS، دیسک چک می شود و بهینه ترین استراتژی رایت انتخاب شده و در انتها با بهترین کیفیت عملیات نوشتن انجام می پذیرد. BW-16D1HT از قابلیت DRAG-AND-BURN نیز پشتیبانی می کند که شما را از استفاده از نرم افزارهای کاربردی بی نیاز می کند.به منظور حفظ محیط زیست و کاهش هزینه ها، BW-16D1HT برخلاف برخی از محصولات سایر برندها، در زمانی که درایو بی کار است، با فناوی E-Green به طور خودکار درایو را خاموش کرده و تا میزان 50 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر