سرانجام ایسوس از مانیتور ۲۷ اینچی گیمینگ رونمایی کرد

عصر کالا- مانیتور گیمینگ XG۲۷VQ ایسوس که چندی پیش در نمایشگاه Computex ظاهر شده بود، به طور رسمی معرفی شد.

سرانجام ایسوس از مانیتور ۲۷ اینچی گیمینگ رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ترنجی، این مانیتور جدید که در سری XG ایسوس قرار گرفته، محصولی کامل به حساب آمده و از نمایشگری خمیده با شعاع انحنای 1800R، نرخ بروزرسانی تصویر 144 هرتزی، فناوری Low Motion Blur و FreeSync بهره برده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

    این مانیتور گیمینگ که از رزولوشن Full HD استفاده می‌کند به زبان طراحی جدید ایسوس که از محیط بازی الهام گرفته شده، آراسته شده است. همچنین در قسمت پشتی این مانیتور شاهد نورپردازی RGB هستیم که جلوه‌ی ویژه‌ای به ظاهر آن بخشیده و با پشتیبانی از ویژگی Aura Sync کمپانی ایسوس، رنج وسیعی از شخصی سازی را در اختیار شما قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که در قسمت پایینی این دستگاه همانند آنچه در دیگر مانیتورهای گیمینگ این شرکت شاهدش هستیم، نام تجاری ROG به سطح زیرین آن تابیده و جلوه‌ای ویژه را برای کاربر فراهم می‌آورد.

    مانیتور ROG Strix XG27VQ به لطف پنل 27 اینچی خمیده‌اش موجب می‌شود تا کاربر احساس کاملی از بازی بدست آورد. این دستگاه با نرخ بروزرسانی 144 هرتزی سبب می‌شود تا در تصاویر متحرک با سرعت بالا هیچ مشکلی از بابت تار شدن تصویر نداشته باشید. با این مانیتور هیچ تاخیر ناامید کننده‌ای را شاهد نخواهید بود که سبب می‌شود تا بیش از پیش از تماشای عناوین ورزشی و انجام بازی هایی در سبک شوتر و ریسینگ لذت ببرید. همچنین این مانیتور به فناوری انحصاری Extreme Low Motion Blur کمپانی ایسوس نیز مجهز شده است. این ویژگی هرگونه تارشدگی را رفع کرده و باعث می‌شود که اشیا در حال حرکت به مراتب شفاف‌تر باشند. این غول گیمینگ از تکنولوژی Adaptive-Sync هم بهره برده است تا احتمال به وجود آمدن شکستگی و هرگونه تاخیری در انتقال تصویر را به حداقل برساند.

    زیبایی‌هایی الهام گرفته شده از بازی به همراه امضایی با قابلیت شخصی سازی

    ROG Strix XG27VQ میراث طراحی ROG را با طراحی جسورانه و ساده خود به همراه سه پایه نمادینش حفظ کرده است. همچنین این مانیتور با نور پس زمینه Aura RGB در پنل پشتی به شما اجازه می‌دهد تا آن را با هر بازی شخصی سازی کنید.

    همچنین این مانیتور گیمینگ دارای یک امضای منحصر به فرد LED است که به کاربران اجازه می‌دهد تا جلوه‌های نوری آن را سفارشی کنند. این ویژگی شامل دو پوشش بوده که یکی از آن‌ها مربوط به لوگوی ROG و دیگری خالی است تا کاربران بتوانند با یک نشانگر سفارشی، طرح‌های منحصر به فردی را بر روی سطح میز و محیط ایجاد کنند.

    نرم‌افزارهای انحصاری GamePlus و DisplayWidget ایسوس

    کلید میانبر فناوری GamePlus ایسوس با ارتقای قابلیت‌های درون بازی به شما کمک می کند تا بیشتر از بازی خود لذت ببرید. برای مثال قابلیت نشانه گیری، چهار گزینه متفاوت را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید بهترین ابزار نشانه گیری را با توجه به بازی خود انتخاب کنید. همچنین ویژگی شمارنده FPS به کاربران اجازه می‌دهد تا در حین بازی بدانند که چه خروجی را از سخت‌افزار دریافت می‌کنند.

    نرم افزار اختصاصی و کاربرپسند DisplayWidget ایسوس نیز به کاربران اجازه می دهد تا تنظیمات و ویژگی های صفحه‌نمایش خود، از جمله فناوری های GameVisual ،App Sync و فیلتر نور آبی فوق العاده کم را به راحتی استفاده نمایند. ویژگی GameVisual که قابلیتی جذاب محسوب می‌شود، شش حالت نمایش از پیش تعیین شده و یک حالت سفارشی مخصوص را برای نمایش محتوایی متفاوت در اختیار کاربر می‌گذارد.

    شما ویژگی‌های مانیتور ROG Strix XG27VQ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر