ایسوس تبلت ZenPad ۳S ۸ را با نمایشگر ۷.۹ اینچی معرفی کرد

عصر کالا- کمپانی ایسوس در جریان نمایشگاه Computex ۲۰۱۷ که در کشور تایوان در حال برگزاری است، از محصولات جدیدی چون لپ‌تاپ، کامپیوتر All-in-One، روتر، تبلت و ... رونمایی کرد.

ایسوس تبلت ZenPad ۳S ۸ را با نمایشگر ۷.۹ اینچی معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سخت افزار؛ علاوه بر آن، گفته شد به‌زودی گوشی ZenFone AR با پشتیبانی از پروژه تانگوی گوگل روانه بازار می‌شود. در این نمایشگاه از تبلت جدیدی نیز پرده برداشته شد که با بهبودهایی نسبت به نسل قبلی همراه است. با تک بوک همراه باشید.

    تبلت تازه رونمایی شده ایسوس با نام ZenPad 3S 8 شناخته می‌شود که نسبت به ZenPad 3 8 Z581KL با ارتقایی جزئی همراه بوده و می‌توان آن را بردار کوچک‌تر ZenPad 3S 10 Z500KL دانست.

    توان پردازشی تبلت جدید ایسوس بر عهده چیپست اسنپدراگون 652 بوده و همراه با آن از حافظه رم 4 گیگابایتی استفاده می‌شود، البته قرار است مدل ارزان‌تر آن نیز با حافظه رم 3 گیگابایتی وارد بازار شود.

    از دیگر مشخصات سخت‌افزاری ZenPad 3S 8 می‌توان به نمایشگر 7.9 اینچی با رزولوشن 1526 در 2048 پیکسل و فضای ذخیره‌سازی داخلی 32 یا 64 گیگابایتی اشاره کرد.

    یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در بدنه جلویی تبلت قرارگرفته و کاربران تصاویر باکیفیتی را ثبت خواهند کرد.

    هنوز زمان عرضه و قیمت تبلت ZenPad 3S 8 ایسوس مشخص نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر