رشد ۲ درصدی درآمد ا‌ل‌جی در بازار گوشی‌های هوشمند

عصر کالا- طبق روال همیشگی کمپانی ال‌جی گزارشی از میزان درآمد خود در بازار اسمارت‌فون‌ها را منتشر کرده است و نشان می‌دهد که این سازنده کره‌ای توانسته رشدی ۲ درصدی را در سهم درآمد خود از بازار تجربه کند.

رشد ۲ درصدی درآمد ا‌ل‌جی در بازار گوشی‌های هوشمند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل ازآی تی رسان, اطلاعات اعلام شده از سوی ال‌جی مربوط به سه ماهه ابتدایی امسال بوده و این کمپانی بیان می‌کند که در ابتدای سال 2017 میزان درآمد خود را از فروش گوشی‌های هوشمند از 7.7 درصد به 9.7 درصد رسانده و توانسته درآمد خالص خود را 2 درصد افزایش دهد. این مورد نسبت به وضعیت کمپانی در سال قبل نیز بهبود یافته و این موضوع مطمئنا خبری خوش برای ال‌جی موبایل است. مقدار این افزایش درآمد ال‌جی در بازار تلفن‌های هوشمند برای سه ماهه ابتدایی امسال، 2.61 میلیارد دلار برآورد شده که می‌توان بخش عظیمی از رشد درآمد ال‌جی را مربوط به عرضه پرچمدار جدید این شرکت، یعنی G6 دانست. هرچند زمان زیادی را از ورود این اسمارت‌فون به بازار جهانی پشت سر نگذاشته‌ایم اما پرچمدار شایسته این سازنده به خوبی توانسته درآمد ا‌‌ل‌جی را افزایش داده و باعث سوددهی بیشتر این شرکت شود.

    البته باید بیان کرد که به طور کلی در ابتدای سال 2017، نسبت به همین مدت در سال گذشته، میزان تولید و عرضه اسمارت‌فون توسط همه کمپانی‌های سازنده موبایل افزایش یافته و به رقم 14.8 میلیون دستگاه فقط برای سه ماهه ابتدایی امسال رسیده است. این موضوع به خوبی نشان می‌دهد که چقدر اسمارت‌فون‌های جدید توانسته‌اند تقاضای کاربران را بیشتر کرده و آنها را برای خرید تلفنی جدید ترغیب کنند. همچنین باید دقت داشت که بخش عظیمی از این افزایش تقاضا، در بازار بزرگ و پر سود کشور آمریکا اتفاق افتاده است.

    همانطور که می‌دانید ادامه راه برای همه سازندگان، بسیار دشوار خواهد بود و کسب چنین موفقیت‌هایی برای یک شرکت نیاز به تلاشی سخت و دو برابر دارد. چرا که در ماه‌های پیش‌رو با ورود رقیبان همیشگی مثل: پرچمدار کمپانی‌ چینی میزو، آی‌فون 8 اپل و… عرصه رقابت در بازار فروش بسیار تنگ‌تر شده و شرکت‌ها باید برنامه ریزی خاص و دقیقی برای روز‌های آینده داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر