احتمالاً در Zenfone جدید ایسوس از پردازنده مدیاتک استفاده می‌شود

عصر کالا- اغلب گوشی‌های هوشمند از پردازنده‌های اسنپدراگون کوالکام بهره می برند، اکنون اخبار جدید اعلام می‌کند ایسوس در نسل جدید گوشی‌های ذن فون از پردازنده‌ی مدیاتک استفاده خواهد کرد.

احتمالاً در Zenfone جدید ایسوس از پردازنده مدیاتک استفاده می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از تک بوک، تمام تراشه‌های اسنپدراگون 835 کوالکام توسط دو تولیدکننده سامسونگ و شیائومی خریداری شده‌اند و دیگر شرکت‌ها باید تا آماده شدن سری جدید پردازنده‌های اسنپدراگون 835 منتظر بمانند یا از پردازنده‌های دیگر شرکت‌ها استفاده کنند. اکنون گفته شده شرکت ایسوس در نسل بعدی گوشی‌های ذن فون خود از پردازنده‌های مدیاتک بهره می‌برد.

    البته اگر ایسوس بخواهد در گوشی‌های جدید خود از تراشه اسنپدراگون 835 استفاده کند، باید تا آماده شدن این پردازنده تا ماه‌های ژوئن یا جولای منتظر بماند و بعد از آن گوشی‌های بعدی خود را معرفی کند. پس با این حساب پرچم‌دار جدید ایسوس در فاصله‌ی نزدیکی از آیفون 2017 معرفی می‌شود و ممکن است این مسئله فروش ذن فون جدید ایسوس را تحت شعاع قرار دهد.

    با این حساب ایسوس به فکر همکاری با شرکت مدیاتک بوده و تصمیم می‌گیرد با ریک سای، مدیرعامل قبلی TSMC و یکی از مدیرعامل‌های فعلی کمپانی مدیاتک وارد همکاری شود.

    البته هنوز هیچ‌چیز قطعی نیست و باید در هفته‌های آتی منتظر بمانیم تا مشخص شود ایسوس دوباره با مدیاتک وارد همکاری می‌شود یا منتظر آماده شدن سری جدید تراشه‌های اسنپدراگون 835 کوالکام می‌ماند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر