ستاد مبارزه با قاچاق کالا پاسخ داد

چند هزار گوشی با رجیستری بلاک شد؟

عصر کالا- مدیرکل اداره ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد که تاکنون با اجرای طرح رجیستری گوشی‌ها تلفن همراه حدود ۱۱ هزار و ۵۰۹ گوشی دچار وضعیت بلاک شده‌اند.

چند هزار گوشی با رجیستری بلاک شد؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، حمید دهقانی نیا صبح امروز (سه‌شنبه) در نشستی خبری به ارائه توضیحاتی درباره نحوه اجرای طرح رجیستری پرداخت و به مشکلاتی که در این زمینه از سوی مردم و فروشندگان اعلام می‌شود، پاسخ داد.

    وی بخشی از این انتقادات را برگرفته از منافع شخصی دانست و گفت: این‌که عده‌ای می‌گویند 100 درصد طرح رجیستری با شکست مواجه می‌شود، موضوعی است که نمی‌دانیم برچه اساس مطرح می‌شود و آیا این افراد از توان پیشگویی برخوردارند که با قطعیت طرحی را شکست خورده اعلام می‌کنند!؟

    مدیرکل اداره ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز همچنین اظهار کرد: در حال حاضر در حوزه تلفن همراه چهار تا پنج اتحادیه و انجمن مختلف داریم که با تمام اینها جلساتی برگزار شده و مسائل بررسی شده است، اما عده‌ای که می‌خواستند نظرات آنها در این طرح اعمال شود گاه نقطه نظراتی مطرح می‌کنند که باید توجه کرد چرا این موضوعات از سوی دیگر انجمن‌ها و اتحادیه‌ها مطرح نمی‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر