عملکرد قدرتمند لپتاپ‌های ایسوس در نمایشگاه CES ۲۰۲۰

عصر کالا- ایسوس با نمایشی قدرتمند به در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ حاضر شد.

عملکرد قدرتمند لپتاپ‌های ایسوس در نمایشگاه CES ۲۰۲۰
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ایسوس که همیشه در زمینه تولید لپ‌تاپ عملکرد قدرتمندی را از خود به جای گذاشته، این بار در نمایشگاه CES 2020 هم با بروزرسانی قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های خودش، نمایش خوبی در زمینه تولید لپ‌تاپ از خود به جای گذاشت.
    لپ‌تاپ‌های سری VivoBook S

    این بروزرسانی‌ها با لپ‌تاپ‌های سری VivoBook S آغاز می‌شود. لپ‌تاپ‌های سری VivoBook S تعادل بین قدرت و طراحی زیبا را حفظ کرده‌اند و مدل‌های پیشرفته آن‌ها با سخت‌افزار‌های ارتقاءیافته و نسل دهم پردازنده‌های اینتل و قابلیت اتصال به اینترنت با وای-فای 6 در نمایشگاه CES 2020 به نمایش درآمدند. این سخت‌افزار به عملکرد این لپ‌تاپ‌ها کمک خواهند کرد تا در هنگام اتصال به اینترنت هیچگونه مشکلی مشاهده نشود. سری لپ‌تاپ‌های VivoBook S با کارت گرافیک GeForce انویدیا و رنگ‌های جدیدی مانند دقرمز، سبز، سفید و مشکی عرضه خواهند شد.
    چند لپ‌تاپ خانواده VivoBook

    نسخه بروزرسانی شده VivoBook S15 دارای نمایشگر 15 اینچی است در حالی که VivoBook S13 نمونه کامپکت هم‌خانواده خود با صفحه نمایش 13 اینچی است. هر دو لپ‌تاپ دارای جرم 1.2 کیلوگرمی هستند و ضخامت آن‌ها به 14.9 میلیمتر می‌رسد. در این بین، VivoBook S14 هم وجود دارد که درست در میان دو لپ‌تاپ از قبل معرفی شده قرار دارد و صفحه نمایش آن 14 اینچ و جرم ان 1.4 کیلوگرم است.

    در مراسم مخصوص CES 2020 ایسوس دو لپ‌تاپ VivoBook 14 و VivoBook 15 هم در رنگ‌های جدید مشکی، طلایی و نقره‌ای رونمایی شدند. این لپ‌تاپ‌ها هم مانند سری VivoBook S با جدیدترین پردازنده‌های نسل دهمی اینتل و وای-فای 6 تولید شده‌اند. شرکت ایسوس اعلام کرده است که لپ‌تاپ‌های سری VivoBook S از اواسط ماه مارس و دو لپ‌تاپ VivoBook 15 و VivoBook 15 در سه ماه سوم امسال در بازار عرضه خواهند شد.
    بروزرسانی لپ‌تاپ‌های مدل ZenBook

    ایسوس همچنین لپ‌تاپ‌های جدید مدل ZenBook را در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرد. اولین نسخه از لپ‌تاپ‌های ZenBook دارای یک نمایشگر بالای صفحه کلید خود بودند، اما این صفحه نمایش با مشکلات زیادی روبرو بود. ایسوس این لپ‌تاپ‌ها را با جدیدترین نسل پردازنده‌های اینتل معرفی کرده است و صفحه نمایش لمسی را هم به آن‌ها اضافه کرده است. خوشبختانه، این تغییرات در لپ‌تاپ‌های ZenBook ایسوس باعث خواهند شد که مشتریان برای خرید آن‌‎ها بیشتر ترغیب شوند.
    رونمایی از کروم بوک فلیپ جدید

    ایسوس در نمایشگاه CES 2020 از نسخه جدید کروم بوک با مدل ChromeBook Flip C436 رونمایی کرده است. این کروم بوک صفحه نمایشی به اندازه 14 اینچ با لبه‌های نانویی دارد که همین صفحه نمایش دارای نسبت 85 درصدی صفحه نمایش به بدنه است. پنل جلویی این کروم بوک دارای کمترین فضای از دست درفته است.

    ChromeBook Flip C436 با نسل دهم پردازنده Core i5 اینتل، 8 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی از جنس SSD و ارتباط وای-فای 6 تولید شده است. این بدان معنا است که این کروم بوک یک لپ‌تاپ بسیار قوی خواهد بود. همانطور که از دیگر کروم بوک‌ها دیده‌ایم، این کروم بوک هم دارای یک باطری است که می‌تواند یک شبانه روز روشن بماند.

    ChromeBook Flip C436 ایسوس قرار است از اواسط ماه مارس با قیمت 899 دلار عرضه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر