ایسوس از یک مانیتور بازی نسبتا ارزان رونمایی کرد

عصر کالا- ایسوس از یک مانیتور بازی جدید رونمایی کرده است.

ایسوس از یک مانیتور بازی نسبتا ارزان رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، این مانیتور جدید که با مدل ROG Strix XG27VQ شناخته می‌شود، به جای اینکه بهترین مشخصات و قدرتمندترین سخت‌افزار ممکن را در خودش جای داده باشد،‌ مجموعه‌ای متعادل از مشخصات خوب و قیمت مناسب است.

    ایسوس XG27VQ را 250 دلار قیمت‌گذاری کرده است که در بین مانتیورهای مخصوص بازی، قیمتی بسیار خوب به نظر می‌رسد.
    همانطور که از نام مدل این مانیتور جدید ایسوس پیداست، XG27VQ اندازه‌ی 27 اینچی دارد که از تمام مانیتورهای دیگر خمیده‌ی ایسوس کوچکتر است. به جای وضوح تصویر 4K هم این مانیتور، وضوح تصویر 1080p دارد. این مشخصات کمتر باعث شده است تا قیمت این مانیتور خمیده به نسبت پایین باشد. ایسوس XG27VQ را 250 دلار قیمت‌گذاری کرده است که در بین مانتیورهای مخصوص بازی، قیمتی بسیار خوب به نظر می‌رسد.

    سرعت انطباق تصویر این مانیتور برابر با 144 هرتز است و از سیستم FreeSync شرکت AMD هم پشتیبانی می‌کند. مانیتور 27 اینچی ایسوس 300 نیت میزان روشنایی دارد و از سیستم ال‌ای‌دی Aura این شرکت هم پشتیبانی می‌کند. این مانیتور می‌تواند لوگوی ROG ایسوس را هم با یک چراغ، روی میز شما بیاندازد.

    مانیتور XG27VQ یک خروجی DisplayPort 1.2 و یک خروجی HDMI 1.4 دارد. ایسوس گفته که این مانیتور یک تا چهار هفته‌ی دیگر عرضه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر