تصویری از وان پلاس ۵T با حاشیه‌های کم صفحه‌ نمایش منتشر شد

عصر کالا- در تصویر جدید و واضحی که از وان‌پلاس ۵T توسط ایوان بلس منتشر شده است، می‌توان حاشیه‌های اندک این دستگاه را به‌خوبی مشاهده کرد.

تصویری از وان پلاس ۵T با حاشیه‌های کم صفحه‌ نمایش منتشر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، اگر اخبار دنیای فناوری به‌خصوص در حوزه‌ی موبایل را دنبال کرده باشید، حتما با نام فاش‌کننده مشهور این صنعت، یعنی ایوان بلس آشنایی دارید. در تصویر جدیدی که ایوان بلس از وان‌پلاس 5T منتشر کرده است، می‌توان حاشیه‌های اندک این گوشی را به‌خوبی مشاهده کرد؛ البته تصویر منتشرشده تنها نیمی از شمایل این دستگاه را نشان می‌دهد.

    باتوجه به حاشیه‌ی اندک این دستگاه، انتظار می‌رود که حسگر اثر انگشت در قاب پشتی تعبیه شده باشد. باوجود شباهت طراحی این دستگاه به Oppo F5، طراحی‌ که شرکت چینی وان‌پلاس برای نسخه‌ی 5T در نظر گرفته است، گوشه‌هایی گردتر و لبه‌های منحنی دارد که به‌نوعی می‌توان آن را الهام‌گرفته از طراحی آیفون دانست.

    باتوجه به دوربین قدرت‌مند 16 مگاپیکسلی که در وان‌پلاس 5 شاهد آن بودیم، به‌ نظر نمی‌رسد که امسال تغییری در این قسمت شاهد باشیم. انتظار می‌رود که وان‌پلاس تنها به‌ بهبود‌های جزیی برای نسخه‌ی 5T بسنده کند و ما تنها افزایش توان پردازشی این دستگاه را نظاره کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر