الترابوک فوق باریک ASUS ROG Zephyrus برای اولین بار با کارت گرافیک MAX-Q

عصر کالا- ساعاتی پیش آخرین اطلاعات از کارت گرافیک های جدید انویدیا موسوم به NVIDIA Max-Q را برای شما عزیزان منتشر نمودیم.

الترابوک فوق باریک ASUS ROG Zephyrus برای اولین بار با کارت گرافیک MAX-Q
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲:۰۰

    در متن پیشین اشاره ای به نوت بوک گیمینگ جدید ایسوس شده بود که برای نخستین بار از این کارت گرافیک بهره می برد. در مطلب پیشین به مزایای این کارت گرافیک ها اشاره شده بود که با مطالعه آن می توانید از آنها اطلاع یابید. اما بشنوید از الترابوک بسیار باریک ایسوس که برای بلعیدن فریم ها آمده است. ایسوس الترابوک جدید ASUS ROG Zephyrus را معرفی کرد؛ محصولی که از کارت گرافیک GeForce GTX 1080 MAX-Q برخوردار است.

    مهمترین مشخصه این الترابوک ضخامت 17.9 میلی متری آن است. این در حالی است که حتی الترابوک فوق باریک Razer Blade Pro نیز 22.5 میلی متر ضخامت دارد. دومین مورد مهم قابل اشاره در این لپ تاپ طراحی پد لمسی آن است. ایسوس در ASUS ROG Zephyrus پد لمسی را از وسط به کنار محصول آورده است. بدین ترتیب بازی بدون ماوس خارجی نیز آسان خواهد شد. همچنین این پد به عنوان یک صفحه کلید نیز قابل استفاده است. علاوه بر نور صفحه کلید، کاربران می توانند کلید های WASD را نیز برنامه ریزی نمایند. نور های LED در باقی کلید ها نیز قابل مدیریت است.

    ایسوس از پردازنده های نل هفتم اینتل در مدل Core i7 در کانفیگ های مختلف این نوت بوک استفاده شده است. همچنین در بخش حافظه های رم نیز 16 یا 32 گیگابایت رم DDR4 به خدمت گرفته شده است. در ASUS ROG Zephyrus خبری از هارد دیسک نبوده و تنها حافظه های ذخیره سازی پر سرعت NVME نصب هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر