ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان اپلیکیشن‌های موبایل آغاز شد

عصر کالا- وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فراخوان ثبت‌نام در وام وجوه اداره شده را برای حمایت از توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های موبایل منتشر کرد.

ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان اپلیکیشن‌های موبایل آغاز شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ فراخوان ثبت‌نام از متقاضیان دریافت تسهیلات نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه (Mobile-APP) بار دیگر منتشر شده است.

    براساس این فراخوان قرار است حمایتی از نرم‌افزارهای تخصصی، توسعه‌دهندگان حقیقی و حقوقی نرم‌افزارهای کاربردی ایمن و محتوای چند رسانه‌ای برای تلفن همراه صورت گیرد.

    وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این حمایت‌ها را در قالب وام وجوه اداره شده انجام می‌دهد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی آن به نشانی www.ees.ict.gov.ir/web/loan/47 اقدام کنند.

    تسهیلات به چه کسانی و چه میزان تعلق می‌گیرد؟

    مخاطبان این حمایت‌ها افراد حقیقی و حقوقی که در گذشته حداقل یک نرم‌افزار کاربردی ایمن تلفن همراه با کیفیت را تولید کرده باشند، هستند و سقف تسهیلات نیز برای هر متقاضی 150 میلیون ریال است.

    نحوه ارزیابی

    طرح‌های واصله از طریق وبگاه وجوه اداره شده پس از ارزیابی در کارگروه ارزیابی استانی و تأیید نهایی در دبیرخانه، برای طی مراحل بعدی به صندوق کارآفرینی امید معرفی می‌شوند.

    ترکیب کارگروه ارزیابی استانی نرم‌افزارهای کاربردی ایمن تلفن همراه به شرح زیر است:

    • مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان (رئیس کارگروه)
    • نماینده پارک علم‌وفناوری استان (دبیر کارگروه)
    • نماینده صندوق کارآفرینی امید
    • نماینده سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان
    • یک نفر از خبرگان و توسعه دهندگان با سابقه نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه به انتخاب مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر