موبایل ارزان قیمت با نمایشگر ۵.۹ اینچی رونمایی شد

عصر کالا- مشخصات موبایل جدید شارپ منتشر شد. این موبایل ارزان قیمت، قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد و نمایشگر آن ۵.۹۳ اینچی است.

موبایل ارزان قیمت با نمایشگر ۵.۹ اینچی رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، ماه گذشته گزارش هایی درباره موبایل جدید «شارپ» منتشر شده بود. اکنون رندرها و ویژگی های این موبایل که Sharp Aquos V نام دارد، فاش شده است. این دستگاه در نمایشگاه IFA2019 برلین رونمایی می شود.

    این موبایل ارزان قیمت قرار است در تایوان و اروپا عرضه شود اما برخلاف نمونه های دیگر دارای پردازشگر قدرتمند اسنپ دراگون 835 است.

    ویژگی های فاش شده نشان می دهند این دستگاه نمایشگر ال سی دی 5.93 اینچی دارد. همچنین این دستگاه دارای 4 گیگابایت RAM و64 گیگابایت حافظه داخلی است که می توان با کمک کارت حافظه میکرواس دی آن را به 256 گیگابایت ارتقا داد.

    Aquos V یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی CMOS دارد که قابلیت ثبت فیلم با کیفیت FHD دارد. پشت دستگاه یک دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 4K دارد. علاوه بر آن پشت دستگاه یک اسکنر اثر انگشت وجود دارد.

    این موبایل از فناوری Face ID پشتیبانی می کند. موبایل شارپ از دو سیم کارت، وای فای، بلوتوث 5، NFC و جک آئودیو نیز پشتیبانی می کند. باتری دستگاه 3126 میلی آمپری است و با کابل «یو اس بی- سی» شارژ می شود.

    در کنار این موارد سیستم عامل Aquos V، اندروید9 پای است. وزن دستگاه 165 گرم اعلام شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر