فریب سیستم تشخیص چهره گلکسی نوت ۸ با یک عکس ؟!

عصر کالا- پس از آنکه ویدیویی مبنی بر اینکه سیستم تشخیص چهره‌ گلکسی نوت ۸ با یک عکس فریب می‌خورد و قفل دستگاه را باز می‌کند منتشر شد، مشخص شد که این موضوع واقعیت ندارد.

فریب سیستم تشخیص چهره گلکسی نوت ۸ با یک عکس ؟!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از وبسایت سام موبایل، هفته پیش ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد سیستم تشخیص چهره گلکسی نوت 8 با یک عکس فریب خورده و قفل گوشی را باز می کند. بدنبال این موضوع، وبسایت سام موبایل این مساله را تحت بررسی قرار داده و اعلام کرده است که سیستم تشخیص چهره گوشی پرچمدار نوت 8 سامسونگ با نشان دادن یک عکس فریب نخورده و این موضوع واقعیت ندارد.

    این وبسایت مراحل ذکر شده در ویدیوی منتشر شده را عینا تکرار کرده  و این آزمایش را با یک عکس صاف انجام داده است اما در نهایت سیستم تشخیص چهره گلکسی نوت 8 فریب نخورده است. این وب سایت همچنین خاطر نشان می‌کند که پس از هر بار تکرار این آزمایش، هشداری در صفحه نمایش این گوشی هوشمند مبنی بر عدم شناسایی چهره نمایان می گردیده است.

    در حال حاضر هنوز معلوم نشده است افرادی که ویدیوی فریب سیستم تشخیص چهره در گوشی پرچمدار سامسونگ را منتشر کرده اند، چطور توانسته اند این کار را انجام داده و به این نتیجه برسند. وبسایت سام موبایل از این غول تکنولوژی کره ای درخواست کرده است که در رابطه با این موضوع توضیح داده و درصورت عدم تایید صحت این مطالب، به فریب سیستم تشخیص چهره در گلکسی نوت 8 مهر بطلان بزند. اما تاکنون شرکت سامسونگ پاسخ و توضیحاتی در این باره ارائه نداده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر