عکس‌های تلفن همراهتان را سریع و ساده چاپ کنید

عصر کالا- گالری گوشی‌های ما پر از عکس‌هایی است که هر کدام دنیایی از خاطره به همراه دارد. حالا دیگر به جای قرار دادن این خاطرات در آلبوم‌های عکس، این گالری گوشی‌های هوشمند هستند که حجم زیادی عکس را در خود جای می‌دهند.

عکس‌های تلفن همراهتان را سریع و ساده چاپ کنید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از ایران آنلاین ؛ در واقع با ورود دوربین‌های دیجیتال و گوشی‌های هوشمند دیگر کمتر کسی به سمت چاپ عکس و نگهداری آن در قاب یا آلبوم عکس می‌رود. اما گاهی اوقات حتماً دلتان خواسته است که برخی عکس‌هایی را که دوست دارید، چاپ کنید.در این شرایط شاید نخستین راه حلی که به ذهنتان برسد منتقل کردن عکس به رایانه از طریق فلش یا ایمیل باشد تا در نهایت بعد از پیدا کردن یک عکاسی حرفه‌ای آنها را چاپ کنید. اما این راه طولانی و کمی پردردسر است. برای اینکه چنین راهی را دور بزنید و عکس‌های مورد علاقه خود را سریع چاپ کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از اپلیکیشن «پیکچاپ»
    است.پیکچاپ این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که بتوانند از عکس‌هایی که در گوشی خود دارند(عکس‌های گرفته شده با دوربین گوشی، عکس‌های اینترنت یا پست‌های ذخیره شده اینستاگرام) دست به انتخاب زده و آن را در اختیار این سرویس قرار دهند تا در نهایت عکس چاپ شده به آدرس آنها ارسال شود. با امکاناتی که این سرویس در اختیار شما می‌گذارد می‌توانید انتخاب کنید که عکس شما روی یک کارت‌پستال چاپ شود یا روی شاسی یا انواع قاب و... این سرویس عکس‌های سفارشی شما را به هر نقطه‌ای از ایران هم که بخواهید ارسال می‌کند.شما گزینه‌های مختلفی برای چاپ یک عکس در اختیار دارید. برای مثال می‌توانید نوع کاغذی که قرار است عکس روی آن چاپ شود را انتخاب کنید، اینکه روی کاغذ مات عکس شما چاپ شود یا براق. انتخاب ابعاد عکس، تغییرات ویرایشی روی عکس و... هم از دیگر گزینه‌هایی است که در اختیار دارید. هزینه هر تغییری هم بسته به انتخاب شما متفاوت خواهد بود. البته این برنامه در دوره‌های خاص، تخفیف‌های ویژه‌ای نیز برای چاپ عکس کاربرانش در نظر می‌گیرد. این سرویس به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار  گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر