تولید یک «ژاکت» برای حمل ۴۲ «گجت»

عصر کالا- امروزه بسیاری از کاربران چند گجت ازجمله فناوری‌های پوشیدنی، کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی هوشمند و.. را در اختیار دارند که حمل همه این وسایل کار چندان ساده‌ای نیست. با توجه به این موضوع کمپانی Aladdin دست به کار شده و یک ژاکت ارائه داده است که می‌تواند این مشکل را بخوبی حل کند.

تولید یک «ژاکت» برای حمل ۴۲ «گجت»
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایران آنلاین، ظاهر این ژاکت با نام Scotte Vest کاملاً معمولی و شبیه همه لباس‌های موجود در بازار است ولی ویژگی‌های منحصربه فرد و فناورانه‌ای دارد که آن را از سایر لباس‌ها متمایز می‌کند درواقع با پوشیدن این ژاکت کاربر می‌تواند تا 42 گجت را حمل کند. در فضای داخلی این لباس تعداد زیادی جیب تعبیه شده است که اندازه‌های آنها با یکدیگر متفاوت است. به‌عنوان مثال برخی به اندازه یک تبلت و دیگری به اندازه فضایی که یک یو اس بی‌ و کابل آن نیاز دارد، شارژرها و... طراحی شده است. البته در این لباس مسیر و کانالی نیز برای کابل شارژر گوشی‌های هوشمند و تبلت یا سیم‌های هدفون و... در نظر گرفته شده است تا سیم‌ها برای کاربر دست و پاگیر نشود. در این ژاکت حتی برای عینک طبی و آفتابی و نیز دستمال‌های ویژه پاک کردن آنها نیز جیب‌هایی طراحی شده است و کاربر می‌تواند به همه وسایل خود در کمترین زمان ممکن دسترسی پیدا کند.
    البته کمپانی سازنده این ژاکت 150 دلاری از کاربران می‌خواهد که همه این گجت‌ها را به طور همزمان مورد استفاده قرار ندهند تا دچار مشکل نشوند. کاربر می‌تواند براساس میزان نیاز خود این وسایل را طبقه‌بندی کرده و نمونه‌هایی را که به آن بیشترین نیاز را دارد در اولویت قرار دهد. هر کدام از این لباس‌ها با یک نقشه کوچک ارائه می‌شود که محل هریک از جیب‌ها مشخص باشد. «اسکات جردن» دبیر اجرایی این ژاکت مدعی شده است که تاکنون حدود 10 میلیون از این ژاکت را در سایزهای مختلف فروخته است چرا که برای مسافران گزینه‌ای فوق‌العاده محسوب می‌شود.البته این ژاکت یک رقیب سرسخت به نام J25دارد که توسط کمپانی AyeGear ساخته شده است و البته تنها 25 محل برای گجت‌ها دارد. حال باید منتظر ماند و دید کدام یک کاربر بیشتری را به سوی خود جذب می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر