رونمایی از یک لپ تاپ قدرتمند برای علاقمندان به بازی های رایانه

عصر کالا- ایسوس از عرضه لپ تاپ جدیدی خبر داده که از سخت افزار پیشرفته و قدرتمندی برای اجرای بازی های ویدئویی برخوردار است.

رونمایی از یک لپ تاپ قدرتمند برای علاقمندان به بازی های رایانه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اینکوایرر، این لپ تاپ مجهز به پردازنده های Ryzen شرکت ای ام دی خواهد بود و رونمایی از آن ظرف دو هفته آینده در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان رخ خواهد داد.

    ریزپردازنده های 4 تا 16 هسته ای رایزن شرکت ای ام دی در سال 2017 معرفی شدند و مبتنی بر معماری جدید 14 نانومتری هستند. نرخ سرعت این پردازنده ها از 3.2 تا 4.1 گیگاهرتز در نوسان است.

    در حال حاضر تنها یک ویدئوی 30 ثانیه ای در مورد این لپ تاپ در اینترنت منتشر شده که اطلاعات چندانی در مورد ویژگی های فنی لپ تاپ مذکور در اختیار مخاطب قرار نمی دهد.

    ای ام دی به تازگی از تولید سخت افزار تازه خود موسوم به 'Raven Ridge' APU خبر داده که متشکل از یک پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی Vega بر روی یک تراشه واحد است. قرار است از 'Raven Ridge' APU در طیف گسترده ای از تبلت ها، لپ تاپ ها و ... استفاده شود. اما بعید به نظر می رسد این کار تا قبل از پاییز امسال صورت بگیرد.

    به احتمال زیاد در لپ تاپ بازی جدید ایسوس از پردازنده 16 هسته ای رایزن که بهترین عملکرد را دارد استفاده شده است. عمر باتری بالا، صفحه کلید خاص و متناسب با نیازهای کاربران بازی های ویدئویی نیز از جمله ویژگی های احتمالی لپ تاپ مذکور خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر