ایسوس ZenFone ۶ به صورت رسمی رونمایی شد +تصاویر

عصر کالا- ایسوس به تازگی پرچمدار جدید خود، ZenFone ۶ را به صورت رسمی رونمایی کرده است.

ایسوس ZenFone ۶ به صورت رسمی رونمایی شد +تصاویر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدت‌ها بود که کاربران گوشی‌های هوشمند، منتظر ایسوس بودند تا پرچمدار جدید خود را به صورت رسمی رونمایی کند و بالاخره این شرکت گوشی پرچمدار خود را با کیفیتی بالا، اما قیمتی مناسب رونمایی کرد. بسیاری از کاربران دوست دارند بدانند که آیا این گوشی وان‌پلاس جدید است یا خیر که باید گفت با قیمت 500 یورویی خود و مشخصات قوی اینچنین نیست.
    از میان تمام مشخصاتی که در این گوشی وجود دارد و بین تمام گوشی‌های هوشمند مشترک است، می‌توان به جک 3.5 میلیمتری صدا، شیار کارت حافظه microSD، یک باتری بزرگ به ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت و یک ال‌ای‌دی نوتیفیکیشن اشاره کرد. همه این‌ها مشخصاتی هستند که روی گوشی‌های برند‌های اصلی مانند اپل، هوآوی و گوگل دیگر دیده نمی‌شوند و تنها گوشی‌های بروز سامسونگ و ایسوس به آن‌ها مجهز هستند.

    خیلی از کاربران گوشی‌های هوشمند به دنبال این بودند که بتوانند یک گوشی با اندروید خالص داشته باشند و حتی HMD Global با گوشی‌های نوکیای خود نتوانست این مهم را انجام دهد؛ در نتیجه، تنها گوشی‌های ساخت شرکت گوگل و همین ZenFone 6 باقی می‌مانند که این سیستم عامل را به صورت خالص دارند. ایسوس می‌تواند اعتبار خیلی خوبی با ZenFone 6 کسب کند. این گوشی مجهز به یک نمایشگر باکیفیت است که هیچ ناچی روی آن وجود ندارد و دوربین اصلی آن با موتور به سمت بالا حرکت می‌کند و مجهزبه بلندگوی استریو است. با این وجود، باز هم قیمت آن از Galaxy A80 که عضوی از پرچمداران سامسونگ نیز هست، کمتر است. ارزش ZenFone 6 تقریبا برابر با Pixel 3a XL گوگل است.

    دوربین بیرون جهنده پرچمدار جدید ایسوس مجهز به سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 ساخت شرکت سونی است و در کنار آن لنز 13 مگاپیکسلی وظیفه انداختن تصاویر الترا-واید را دارد. هر دوی این دوربین‌ها به عنوان دوربین‌های پشتی و جلویی دستگاه انجام وظیفه می‌کنند. ممکن است بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند از مجهز نبودن دوربین ZenFone 6 به لرزشگیر دست شکایت کنند، اما گوشی‌هایی با این رنج قیمت معمولا این سنسور (OIS) را ندارند.

    درباره طراحی این گوشی باید گفت مهندسان ایسوس به دنبال این بودند تا ZenFone 6 همراه با داشتن یک باتری بزرگ، به سرعت شارژ شود. با این تفاسیر، بهترین گزینه پیش رو برای این گوشی استفاده از فناوری 18 واتی QC4.0 بود. مهندسان طراحی ایسوس همچنین به دنبال این بودند تا با در نظر گرفتن بزرگ بودن باتری این گوشی، کاری کنند تا گوشی دارای چهره‌ای زیبا باشد که با استفاده از ترکیب شیشه و فلز در طراحی زیبا هم موفق بودند.گفتنی است، پرچمدار جدید ایسوس مجهز به پردازنده Snapdragon 855 است که با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی همراه شده است. خبر‌ها همچنین نشان می‌دهند که این گوشی دارای یک مدل با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی است. ایسوس برای پرچمدار خود یک مدل ساده را در نظر داشت که موفق شده است آن را به طور کامل قوی نشان دهد و دیگر خبری از مدل Z آن نیست.

    ایسوس با تولید ZenFone 6 که مدلی قدرتمند در بین گوشی‌های هوشمند جهان است و با قیمتی که قیمت سال گذشته خود برابر بود، مشتریان خود را راضی نگه دارد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر