خودرویی که دستیار شخصی است و باغچه دارد!

عصر کالا- شرکت سوئیسی رینس اسپید کانسپت جدیدی از خودروهای خودران را خلق کرده که علاوه برآنکه یک دستیار شخصی، شرح حال نویس آماتور، کار آفرین و دفتر کار موبایل است، باغچه هم دارد.

خودرویی که دستیار شخصی است و باغچه دارد!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از نیو اطلس، نام اوسیس کاملا برای این کانسپت مناسب است. این خودرو در خود مکانی برای پرورش گیاهان دارد.

    البته باغچه موبایل تنها نکته جالب این خودرو نیست. رینس اسپید ویژگی های مختلفی را به این خودرو افزوده است. یکی از خصوصیات لوکس این خودرو استفاده از هوش مصنوعی برای خلق یک دستیار شخصی است.  این خودرو علاوه برآنکه فرد را به مقصد دلخواهش می رساند، به نیازهای روزمره او نیز می پردازد.  سیستمی شبیه همراه شخصی خودروی بی ام دبلیو و دستیار هوشمند جاگوار که شبکه های اجتماعی و برنامه های دیجیتال فرد را به خودروی او مرتبط می کند. این خودرو براساس برنامه فرد زمان حرکت او به مقصد خاص، ترافیک و عوامل دیگر را بررسی می کند.

    همچنین رینس اسپید می تواند اطلاعات مفیدی را از شبکه های اجتماعی فرد جمع آوری کرده و براساس آن به فرد رستورانی در نزدیکی محل زندگی و غیره را نشان دهد. همچنین قابلیت انتشار شرح سفرهای کاربر در شبکه های مجازی را دارد. از سوی دیگر اگر هنگام طلوع زیبای خورشید کاربر خواب باشد، اوسیس می تواند از این صحنه عکس بگیرد و به کاربر اطلاع دهد.

    این دستیار شخصی همچنین قابلیت ارایه خدمات هوشمند به خانه فرد را دارد. این خودرو می تواند درآمدزایی کند. هنگامیکه کاربر از خودرو استفاده نمی کند، به طور خودکار وارد حالت «اشتراک خودرو» می شود و برای افراد محلی وسیله نقلیه فراهم می کند یا به وسیله یک پیغام در توییتر اطلاعات تماس صاحب خودرو را در اختیار آنان قرار می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر