ویندوز ۱۰ خود را حتما بروزرسانی کنید

عصر کالا- کاربرانی که از نسخه اولیه ویندوز ۱۰ استفاده میکنند به دلیل توقف پشتیبانی امنیتی از طرف مایکروسافت حتما سیستم عامل خود را بروزرسانی کنند.

ویندوز ۱۰ خود را حتما بروزرسانی کنید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، با توجه به باج افزار های متعدد منتشر شده در رایانه های جهان ، شرکت مایکروسافت اعلام کرده است  برای داشتن ویندوز ایمن باید به آخرین نسخه این سیستم عامل برورزرسانی کرد ، یا به عبارت دیگر امن ترین ویندوز  آخرین نسخه آن است.

    در پی آنکه عموما رایانه هایی که از نسخه های قدیمی ویندوز پشتیبانی میکردند به باج افزار هایی مانند " واناکرای " و " پتیا"  آلوده شدند ، شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که کاربرانی که از نسخه اولیه ویندوز 10 (نسخه 1507) استفاده میکنند ، حتما آن را به آخرین نسخه یعنی نسخه  " Creators" ارتقا دهند زیرا  این شرکت  پشتیبانی امنیتی از این نسخه را متوقف کرده است.

    این کاربران به زودی اعلانی را  مشاهده خواهند کرد که از آنها میخواهد ویندوز خود را ارتقا دهند که البته این کار وقت زیادی از آنها نخواهد گرفت .

    گفتنی است اعلان ارتقا به نسخه جدید ویندوز 10  را تنها 5 بار میتوان به تعویق انداخت و در مرتبه ششم ویندوز با اخطار امنیتی مواجه خواهد شد.

    بنابراین توصیه میشود ویندوز 10 خود را حتما بروزرسانی کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر